קניית דומיין וניהולו ברשם מוסמך

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פיתוח אתרים

במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

בניית אתר אינטרנט הינה תהליך שעליכם לעבור אם אתם רוצים שלעסק שלכם תהיה נוכחות ברשת האינטרנט ואין זה משנה אם מדובר באתר תדמיתי בלבד או אתר מסחרי עם אופציות לרכישה און ליין וכדומה.

בעת שניגשים לבניית אתר אינטרנט רצוי ראשית כל לטפל בעניין של רכישת דומיין (שם מתחם) עבורו, שכן דומיין זה יהווה את כתובת האינטרנט של האתר ברשת ויאפשר לגולשים להקליד אותו ולהגיע אל האתר שלכם.

קניית דומיין הינה תהליך קצר וקל יחסית שניתן לבצע עצמאית או להשאיר לידיה של חברת בניית האתרים שבחרתם, אך מצב זה מומלץ פחות ונסביר על כך בהמשך.

תהליך קניית דומיין לאתר האינטרנט שלכם:

בוחרים רשם דומיינים לאחר חיפוש בגוגל והשוואה בין מספר רשמי דומיינים שמבקרים באתר שלהם. חשוב להשוות בעיקר בין:

  • מחיר עלות דומיין מהסוג שאתם מחפשים לרכוש, כאשר הרשמים מציעים דומיינים בקשת שבין 50 ל 80 ₪ במרבית המקרים.
  • מערכת ניהול דומיין הכלולה במסגרת רכישת הדומיין, שכן כל רשם דומיינים מעניק מערכת ניהול דומיין שונה מעט, אם כי רובן עונות על הצרכים הבסיסיים של כל בעל דומיין וכוללים אפשרות לעדכון פרטים, העברת בעלות בעתיד, הכוונה לשרתי האחסון של האתר וכדומה.
  • התרשמות מקצועית מהאתר של רשם הדומיינים ותחושה נוחה "לעשות עסקים" עמו, כמו גם בדיקה כי הוא אכן בעל רישוי סחר של דומיינים מטעם איגוד האינטרנט וכי מדובר בחברה אמינה הקיימת מזה מספר שנים רב ולא משהו חדש ברשת האינטרנט.

לאחר שבחרתם רשם דומיינים מתאים עבורכם, הגיע הזמן לבחור דומיין. כאן מומלץ להחליט מראש במה מעוניינים ומה מחפשים, ובעיקר להתמקד סביב:

  • האם בוחרים בדומיין עם סיומת מקומית דוגמת .co.il או כזו בינלאומית דוגמת .com?
  • האם בוחרים בדומיין בעברית דוגמת .co.ilרפי-חשמלאי או דומיין לועזי דוגמתrafielectric.com  וכדומה?
  • ומעבר לכל אלו להבין כי מרבית הדומיינים תפוסים כיום ורצוי לחשוב מראש על מספר דומיינים אפשריים ולהכין רשימה מסודרת לחיפוש אחר דומיין מבוקש מהרצוי ביותר ועד הפחות רצוי עבורכם.

כעת כל שנותר לכם הוא למלא פרטי בעלות עבור הדומיין שבחרתם ולשלם עבורו בכרטיס אשראי. בסיום התהליך תקבלו מייל המאשר את רכישת הדומיין לשנה אחת עם אפשרות חידוש לשנה נוספת באותה העלות בתום השנה.

סגור לתגובות על קניית דומיין וניהולו ברשם מוסמך

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן