החלפת מנעול צילינדר, מי עושה?

12 בפברואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן
החלפת צילינדר

בפועל התקלה הכי פעילה בעולמו של הפורץ המורשה? מסתבר שנכון.
תקלה קלה לכאורה שלא מעט ניסו לעשותה לבד. סבבה… מקצתם גם התמזל מזלם, אבל מן הסתם מדובר בהחלפת צילינדר מהסוגים הזולים יותר.. יחד עם זאת, המצב שאמנם עכשיו הצלחתם לא אומרת ש"יעבוד" לכם אותו דבר בניסיון הבא… זאת ועוד, שצלחתם בהחלפת הצילינדר לא מעידה בהכרח שההחלפה תשמר גם לטווח של זמן.
החלפת צילינדר פעולה פשוטה מהחלפת מנעולים כאמור אך יש מספר דברים שמומלץ מאוד לדעת. מניסיון.

החלפת מנעול

הצילינדר מסתובב לא בקלות?
יש מספר סיבות:

המנעול לא "יושב במקום"
המנגנון, ומנעול אינו מחובר בייעודו הרצוי.
זו ככל הנראה הבעיה מלכתחילה לבעיה בצילינדר הקודם. צריך לדעת להתקין את המנעול באופן כזה שיהיה ממורכז נכון, שיאפשר התקנה טובה ותקינה של הצילינדר.
ברגע שהמנעול לא מתואם, מופעל על המנעול משקל מאחד מהצדדים של בית המנעול בדלת. במצב זה יורגש מיד כי הצילינדר לא נכנס בקלות. אז אולי הצילינדר ייכנס לחור המנעול, אבל מובטח כי הפעלתו, ההתעסקות בו, לסובב אותו – יהיה קשה.
תרחישים אפשריים?
שבירתו בחור המנעול, שבירת מפתח ותקיעה של חציו השני בפנים במנעול ללא יכולת להוציא אותו, תרחיש זה עשוי להקשות אפילו בכדי נזק לדלת עצמה, צורך לשבור בפועל את הדלת, במקרה הקל – חייבים להחליף צילינדר שוב.

בורג חיבור צילינדר
לכל צילינדר קיים בורג או תבריג שמחבר אשר מצמיד ומאחסן את הצילינדר בפנים המנעול. גם במטרה למנוע משחק תנועה וגם דואג שלא יפתח מהמנעול ויאפשר  פריצת מנעול טובה. לאחר שהוכנס הצילינדר למנעול ובוצע אתו סיבוב נעילת ניסיון בהצלחה, צריך לחזק את בורג הצד. את הבורג לא תמיד נדרש לסגור לרמה מקסימאלית, חיזוק מיותר יכול לקרב את הצילינדר לאזור המנעול במצב כזה שיקשה על תפקודו. כאמור שהצילינדר דורש ניסיון, ממנעולן מורשה.
תרחישים אפשריים?
כנ"ל.

המכשול האמתי: צילינדר בדלתות פלדה
צילינדר בדלתות ביטחון זה כאמור סיפור אחר, סוג הייצור שלהן גבוהה יותר ונדרשים לה כלים שהם לא תמיד זמינים בכל בית. מנגנון הסגירה בדלת ביטחון הוא מסובך, כבד עם מנופים פנימיים. הרכבה לא מדויקת של צילינדר לדלת הפלדה תעשה לקושי לא רצוי בתפקוד לילדים , מעוטי יכולת ומבוגרים כאחד.

מעט על החלפת צילינדר
מי מוסמך להחליף צילינדר? לא כל אדם מסוגל להחליף צילינדר..
החלפת צילינדר היא מקצוע לאיש מקצוע וישנה תקינות ואחריות..

החלפת צילינדר בפרדס חנה כרכור
קיימים מותגים רבים של צילינדרים. מחירים משתנים. מקוריים. חיקויים. חלקם, המקוריים רובם ככולם גם לא זולים כלל.. מנעולן בפרדס חנה, פורץ מנעולים מומחה, שמבין בתחום יידע לפרגן על צילינדר חלופי איכותי לכיסנו שכדאי לקנות.. זה יכול לחסוך מחיר משמעותי למי שלא בעניינים.. ישנם מסוג שקל להתקין ויש כאלה שקשה להרכיב.
קיימים שיטות של התקנה וניסיון שהם התמקצעותו של המנעולן בלבד.
כמדובר לסיכום הדברים, כמו כל דבר ותחום בשטח, החלפת צילינדר חריש הסמוכה היא תחום מקצועי למנעולן בחריש בלבד וכל מובן להביאו לבעל מקצוע. בין היתר זה רק יחסוך לכם בזמן ובהוצאות מיותרות.

להזמנת מנעולנים מומחים להחלפת צילינדר במהירות ואחריות רק אצל המקצוענים

סגור לתגובות על החלפת מנעול צילינדר, מי עושה?

מאת:

אייל שירותי פריצה ומנעולנות מספקת שירותי מנעולנות מתקדמים 24/7 בכל חלקי הארץ

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן