דוז פואה: מה לובשות בנות המצווה לאירוע שלהן?

9 בפברואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

בגיל 12, כל ילדה יהודייה חוגגת את אירוע בת המצווה! מדובר על גיל משמעותי המסמל בגרות, ובמידה רבה את הפרידה משלב הילדות. מאחר ולא מדובר על "עוד יום הולדת", ישנו רצון משותף שלכם – ההורים, ושל ילדתכם הנרגשת, לחגוג ובגדול!

אירועי בת המצווה נחגגים באולמות אירועים, מועדוני ילדים, אירועי בת מצווה בכותל ואפילו בחצרות הבתים. המשותף לכל החגיגות ולכל הלוקיישנים, הוא ההשקעה הרבה בשמלת בת המצווה. הורים יקרים: איך תבחרו יחד עם ילדתכם את השמלה היפה, המחמיאה והמרגשת ביותר לאירוע?

תנו לילדה לבחור, אתם רק תייעצו

אחד הדברים שיותר מאפיינים את גיל 12 ואת קצב ההתבגרות באופן כללי, הוא הרצון של הילדות לקבל החלטות בעצמן. ואכן, בגיל זה חשוב שתשחררו, ותתנו לילדתכם הנרגשת לבחור את שמלת האירוע. כהורים, כל שתוכלו לעשות הוא להמליץ, לכוון ולשתף אותה בדעתכם הכנה. זיכרו ואל תשכחו לרגע, כי האירוע הוא של ילדתכם. לכן, יהיה נכון לתת לה חופש בחירה מלא, ולאפשר לה להגשים את חלום שמלת בת המצווה שלה.

התמקדו מראש על סגנון מוגדר

כל שמלה חגיגית בעלת פוטנציאל להיות שמלת בת המצווה. לכן, כדאי מאד להגדיר עם ילדתכם קווים כלליים לשמלה. כך, יהיה ניתן לשלול אפשרויות לא רלוונטיות, ולהתמקד על אלו שמתאימות למאפייני החיפוש. לדוגמא:

  • שמלה קצרה או ארוכה
  • בחירה בסוג מסוים של בד
  • התמקדות על צבע או שני צבעים
  • יכולים לעזור: רפרנסים של שמלות מהאינסטגרם

ההבדל בין שמלה יפה לשמלה מחמיאה

כל ילדה מאופיינת במידות שונות, מבנה גוף אחר ומשקל אחר. המון בנות מצווה בוחרות את השמלה שלהן על פי הנראות שלה, זאת עוד לפני שהן בכלל מדדו אותה. ישנן בנות שרוצות ללבוש שמלה שלבשה גם מובילת דעת קהל, זאת על מנת להזדהות איתה ולחוש פופולארית. בפועל, לא כל שמלה שאחרות לובשות בהכרח תחמיא גם לבת שלכם. חשוב מאד שתשקפו לילדתכם מה מחמיא לה, מה מאיר אותה ומה הכי נכון לה.

בחירת השמלה בהתאם למקום בו אתם חוגגים

במידה ואירוע בת המצווה נחגג בכותל, יהיה כדאי לבחור בשמלה צנועה למדי. לעומת זאת, עם חגיגה באולם אירועים תוכל הילדה לבחור שמלה ללא כל הגבלה של צניעות. כן חשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר, ולהתאים את השמלה לטמפרטורות שבקיץ ובחורף, בסתיו ובאביב. הפכו את רכישת השמלה לחוויה משפחתית משותפת – הורים נרגשים וילדה אחת מאושרת!

לאתר בר מצווה בכותל לחץ כאן

סגור לתגובות על דוז פואה: מה לובשות בנות המצווה לאירוע שלהן?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן