כיצד מבצעים רכישת דומיין וניהול מרשם מורשה?

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פיתוח אתרים

אם אתם ניצבים בפני רכישת דומיין חדש לאתר שלכם, רצוי כי תעברו על נקודות המפתח הבאות על מנת שתבצעו רכישה ראויה.

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל אתר אינטרנט הוא הכתובת שלו ברשת האינטרנט או נכון יותר לומר – הדומיין שעומד בראשו. רכישת דומיין אינה תהליך מסובך או יקר אך היא בעלת משמעות גדולה ביותר לעתיד האתר ורצוי לבצע רכישת דומיין בצורה נכונה. על מנת לעזור לך, הכנו רשימה של נקודות מפתח בדרך לבחירת הדומיין המתאים ביותר עבורך.

נקודות מפתח ברכישת דומיין לאתר שלך:

בחירה של רשם דומיינים המתאים לך.

יש לא מעט רשמי דומיינים כאשר כל אחד מציע מחיר שונה עבור דומיינים, מערכת ניהול דומיין שונה בהיקפה ובעיקר שירות לקוחות, ידע וניסיון במידה ותידרשו לכך. חשוב להשוות בין מספר רשמים שכאלו ולבחור בזה שניראה לכם הכי אמין, מקצועי וכלכלי לרכישת דומיין.

בחירה של דומיין מתאים לאתר שלך.

חיפוש דומיין המתאים לאתר אינטרנט היא משימה קשה ומתישה. מרבית הדומיינים הטובים או הגנריים תפוסים כבר ולכן יש לבחור הטיות של דומיינים אפשריים ובעיקר בהתאמה לעיסוק שלכם או לתוכן האתר העתידי.

ראשית כל תחליטו האם אתם מחפשים אחר דומיין לועזי או דומיין בעברית. יש כיום אפשרות שהכתובת תהיה מבוססת על אותיות עבריות ולאו דווקא באנגלית, ויש מי שהדבר מדבר אליהם יותר מאשר כתובת לועזית. כמו כן חשוב לחפש אחר כתובת שתכיל את המקצוע, עיקר העיסוק או שם בעל המקצוע ולאו דווקא שם מתחכם שאינו מובן או ברור.

דוגמאות לדומיינים:

דומיין בלועזית – Yahoo.com או EliSeoMaster.co.il

דומיין בעברית – .co.ilרמילוי או .comשוק-איכרים

מומלץ לחפש אחר דומיין קליט, ללא הרבה אותיות או מקפים מפרידים בין מילה ומילה ובעיקר כזה שיוכל להיות נח לכתיבה עבור ישראלים בעיקר.

תהליך הרכישה עצמו.

כעת כשבחרתם דומיין ויש רשם שמקובל עליכם, אתם מגיעים לשלב של קניית דומיין באמצעות כרטיס אשראי ומילוי הפרטים שלכם. את פרטי הבעלות על הדומיין מקלידים באנגלית על מנת למנוע אי הבנות עתידיות בעניין זה ואת פרטי ניהול הדומיין ניתן להשאיר תחת הפרטים שלכם או אלו של חברת בניית האתרים שלכם, על מנת לאפשר להם גישה לשינויים במידת הצורך.

בגמר התהליך תקבלו מייל המאשר את הרכישה וכמו כן לקראת סיום שנת הרכישה תקבלו תזכורת לחידוש הבעלות על הדומיין, אם כמובן תהיו מעוניינים בכך.

סגור לתגובות על כיצד מבצעים רכישת דומיין וניהול מרשם מורשה?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן