טעויות נפוצות על אימוני כושר אישיים

15 בינואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ספורט, תזונה וכושר גופני

תאימתם את האימון הראשון שלכם עם מאמן הכושר האישי? שיהיה בהצלחה! אתם על הדרך המהירה לאורח חיים בריא, סיפוק אדיר ותחושה נפלאה. רגע לפני, הכירו גם אתם את כל הטעויות הנפוצות סביב אימוני הכושר האישיים:

1.עם מאמן אישי, התוצאות בטוחות

לא נכון. המון פעמים ישנם מתאמנים שבוחרים במאמן כושר אישי, מאחר והם סבורים כי הוא קוסם. אז לא, מאמן הכושר אישי איננו קוסם, והאחריות והעבודה היא בעיקר שלכם. תפקידם של מאמני כושר אישיים הוא להנחות אתכם, לחזק אתכם ולעקוב אחר ההתקדמות שלכם. ללא מחוייבות, נאמנות והתמדה שלכם, לא תראו תוצאות. זיכרו: אין קיצורי דרך.

2.אימונים אישיים זה לעשירים בלבד

לא נכון. מצד אחד, אימוני הכושר האישיים דורשים בהשקעה כספית גדולה יותר. מצד שני, בטח שלא מדובר על אימונים המכוונים לעשירים. במידה וחשוב לכם מאד להתאמן בפורמט אישי, יש לכם שתי אפשרויות: האחת היא להתאמן עם מאמן בתחילת דרכו, כזה שמנסה לצבור ניסיון ולכן גובה מחיר נוח יחסית. אפשרות אחרת, היא להתאמן בזוג או בשלישיה, כך שתשלמו פחות אך האפקט האישי עדיין ישמר.

3.כשמתאמנים, אפשר לאכול מה שרוצים

לא נכון! במידה ואתם רוצים לראות תוצאות על הגוף שלכם, אתם צריכים להבין את נוסחת ההצלחה: שילוב שבין אימוני כושר ובין תזונה נכונה. מבלי שתייחסו חשיבות להרכב הצלחת שלכם, לא תראו תוצאות. אם חשבתם להתאמן שעה ולאחר מכן לאכול המבורגר וצ'יפס ועדיין לראות תוצאות, כדאי שתחשבו שוב. היצמדו לתפריט בריא ומאוזן המכיל פחמימות מורכבות, חלבונים, שומנים איכותיים וירקות בשפע.

4.מאמנים טובים יותר ממאמנות

לא נכון! השנה היא 2020, והתחימה הזו לא הייתה וגם איננה רלוונטית. מה שהופך מאמן למאמן טוב הוא ההכשרה, הניסיון והמקצועיות שלו, ובטח שלא המין שלו. ישנן מאמנות אישיות נפלאות שעובדות עם מתאמנים רבים. במידה ויש לכם העדפה ספציפית באשר למין המאמן על מנת שיהיה לכם נוח יותר מולו, לכו על זה. עם זאת, חשוב להדגיש כי אין כל חשיבות למין המאמן בכל הקשור למידת המקצועיות שלו.

5.אחרי שמגיעים לתוצאות, אפשר להפסיק

לא נכון! אחרי שאתם עובדים על התוצאות, צריך גם לעבוד קשה על מנת לשמר אותן. הצלחתם להתחטב או להשיל כמה קילוגרמים ממשקלכם? חשוב להמשיך ולהיצמד לתכנית האימונים על מנת שהתוצאה אכן תישמר. אין קיצורי דרך או קסמים בדרך לגזרת החלומות שלכם. עבודה קשה היא עבודה משתלמת, וכל עוד אתם רוצים לחבק עוד את התוצאות, עליכם לעבוד.

סגור לתגובות על טעויות נפוצות על אימוני כושר אישיים

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן