מועדי הפסיכומטרי והקלות

26 בדצמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה לימודים

 האם יש חשיבות לאיזה מועד לגשת

ישנם מועדי פסיכומטרי שונים ולמרות השמועות לא ממש קיים חשיבות למועד אליו מחליטים לגשת. אמנם יש לבחינת פסיכומטרי מועדים שונים וגם יש ציונים שונים, אך הדבר אינו משפיע על הציון בבחינה. אמנם מדובר בציון יחסי, אך בניגוד למה שמקובל לחשוב אין מדובר בציון יחסי למועד הבחינה אלא ציון יחסי לנבחנים.

 ישנם מועדים בהם מקבלים ציונים גבוהים יותר

נכון יש לבחינת פסיכומטרי מועדים שונים ובהם ניתן לראות כי מקבלים ציונים שונים. מדובר בנתון אשר פורסם בלשכה המרכזית לבחינות והערכה. יש להבין כי באותם מועדים בהם ישנם ציונים גבוהים יותר, אין המשמעות היא כי אתם תקבלו ציון גבוה. רגע לפני הבחינה, נסו לחשוב באיזה מועד אתם מעוניינים להיבחן.

  האם יש הבדל ברמת הנבחנים בבחינה

עוד פרמטר אשר יש להביא במסגרת הבחינה הוא ההבדלים בין רמת הנבחנים.  קיימים הבדלים בין הנבחנים אשר ניגשים לבחינת הפסיכומטרי במועדים השונים. כך לדוגמא בחודש פברואר ניתן לראות לא מעט תלמידים מהתיכון  אשר ניגשים לבחינה ואילו בחודש אפריל זהו המועד האחרון לרישום באוניברסיטה וניתן לראות רבים אשר ניגשים במועד זה על מנת להתקבל לאוניברסיטה בזמן.

 מה עוד חשוב לדעת על הבחינה

לבחינת פסיכומטרי מועדים שונים וחשוב לדעת עוד מספר דברים . מה למשל? העובדה כי טפסי ההרשמה צריכים להגיע למרכז עד התאריך של סיום ההרשמה. שימו לב כי טופס אשר יגיע לאחר סיום ההרשמה יועבר למועד אחר.  נוסף על כך, יש לזכור כי  המשלוח בדואר עשוי לקחת מספר ימים ולכן ההמלצה היא לא לחכות עד לרגע האחרון אלא לשלוח את הטפסים כמה שיותר מוקדם.  עוד דבר אשר חשוב לדעת הוא- גם אם אתם לא ממש בטוחים שאתם רוצים להירשם לבחינה במועד מסוים, ההמלצה היא להירשם בכל זאת. אם תהיו מעונינים, תוכלו לדחות את הבחינה למועד אחר. בנוסף, ישנם קורסים המיועדים לליקויי למידה ואשר אף מקבלים הקלות בפסיכומטרי.

לסיום, חשוב מאד לברר כמה שיותר פרטים על קורסי ההכנה על ממנת להגיע מוכנים כמה שיותר ולעבור את הבחינה בהצלחה רבה ולא להיזקק להיבחן במועד נוסף.

לקבלת מידע נוסף על קורס פסיכומטרי של זינוק, ניתן ליצור קשר עוד היום.

 

סגור לתגובות על מועדי הפסיכומטרי והקלות

מאת:

פרסם באתר כ - 15 מאמרים.

.

דילוג לתוכן