9 דרכים חדשניות נוספות להפעלת טלמיטינג שכנראה לא חשבתם עליהן!

6 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים, מימון וכספים

לא מעט חברות ועסקים נעזרים בשירותי טלמיטינג אך לא תמיד הם מודעים לשימושים  נוספים אפשריים של שירות זה. במאמר זה תוכלו לקרוא אודות 9 דרכים חדשניות לניצול יתרונות הטלמיטינג, לשם סגירת עסקאות נוספות, הגדלת המכירות וייעול שיווק ומכירות העסק!

בעל עסק? אתה בוודאי מכיר את הקושי לנהל את העסק ובמקביל לדאוג לכך שהלקוחות יישארו מרוצים.

האמת שהמפתח לשינוי נמצא כבר בידיים שלך. גם אם אתה נעזר כיום בשירותי טלמיטינג לצורך תיאום פגישות וגם אם לא- ודאי תשמח לגלות ולדעת שיש עוד 9 שימושים אפשריים שיסייעו לך בקידום וניהול העסק. שנתחיל?

טלמיטינג ככלי להשבת לקוחות "אבודים"

כשהפנים קדימה וכל הזמן מחפשים דרכים להתקדם ולהתפתח, יש נטייה לפספס את הלקוחות הוותיקים או אלו ש"נשרו בדרך" מסיבה כזו או אחרת.

למי יש זמן להתקשר לכל לקוח שהפסיק לרכוש מכם ולברר מה גרם לו לעזוב? או לחילופין: לחזור ללקוחות שנטשו ולנסות להחזירם לפעילות?

גם אם יש זמן, האם יש לכם או לצוות שלכם את יכולות שכנוע שיגרמו ללקוחות אלו לחזור לפעילות? כאן נכנסים לתמונה הנציגים המקצועיים של חברת טלמיטינג חיצונית בעלת מומחיות וניסיון בדיוק בכך! הנציגים עברו הכשרה מקיפה ולהם יש את הניסיון, הסבלנות, טכניקות השכנוע  ובטח את הזמן כדי להשיב לפעילות לקוחות אבודים.

טלמיטינג ככלי לביצוע מעקב אחר הצעות מחיר

כמה פעמים שלחתם הצעת מחיר ולא קיבלתם תגובה? האם זה נובע מכך שהלקוח חושב שהמחיר שלכם גבוה מדי או שיש לו שאלות והוא לא מוצא זמן לברר אתכם מה כלול במחיר? ואולי בכלל ההצעה שלכם הגיע ל"ספאם" של הלקוח והוא מתרגז (בליבו) עליכם שעדיין לא שלחתם אותה?

כך או כך, שירות טלמיטינג יכול לתת מענה לפולו אפ להצעות מחיר וכך להגדיל משמעותית את אחוזי סגירת העסקאות שלך. "על הדרך" הלקוח שלכם מקבל תחושה של יחס אישי ונכונות להקשיב ולתת מענה מקצועי. לא פעם, התחושה הזו מהווה נקודת מפנה הגורמת ללקוח לשנות את דעתו ולשכור את השירות שאתם מציעים. לקוחותיכם "משוועים לקשר" ותקשורת בונה זו קריטית להשגת עסקאותיכם!

טלמיטינג לבניית מועדון לקוחות ודיוור

לא מעט השקעה כרוכה בטיוב "דאטות" ומשלוח חוקי של מיילים שיווקיים, במיוחד לאחר שחוק הספאם נכנס לתוקף המחייב קבלת הסכמה מצד הנמען, אך אם עושים זאת בצורה נכונה, אפשר להגדיל את רווחי העסק באופן משמעותי ולשם כך תוכלו להיעזר בשירות טלמיטינג.

הגדלת חשיפה למוצרים חדשים ע"י שירות טלמיטינג

יש לכם מוצר חדש שעומד לצאת לשוק? כדאי לפנות קודם כל ללקוחות קיימים ולעניין אותם בשירות החדש. טלמיטינג יכול ליידע אותם לגבי המוצר, לספק להם מידע רלבנטי, לענות על שאלותיהם ובאופן עקיף לתרום לשימור הקשר ושביעות הרצון.

פנייה לנישות חדשות – עוד שימוש לטלמיטינג

אם עד כה התמקדתם בפלח מסוים של לקוחות, באמצעות טלמיטינג תוכלו לבצע פילוח חדש ולפנות לנישות חדשות. התוצאה לא תאחר לבוא: הגדלת מאגר הלקוחות ומינוף מכירות גם במקומות שעד היום היו חסומים בפניכם. לדוגמא: מפעל לייצור ברגים שעובד עם מפעלים, יכול לפנות ל"טמבוריות" ולנגריות- פלחי מטרה שעד היום לא עבד מולם.

עוד רעיון: כלי טיפול בלידים נכנסים

טלמיטינג כמענה לפניות של לקוחות פוטנציאליים שיצרו קשר ראשוני, אם ע"י השארת פרטים באתר או באמצעות פנייה טלפונית. נושא זה מכונה בעגה המקצועית טיפול ב"לידים נכנסים". היתרון: מענה מהיר, קשוב וידידותי מצד אחד, ומצד שני: מניע לפעולה ומקדם העסקה!

פתרון לצורך "כואב": מענה ללידים לאחר תערוכות מקצועיות

אם השתתפתם בכנס או תערוכה מקצועית, אתם יכולים למצוא את עצמכם מוצפים בפניות מאנשים שגילו עניין בשירות שאתם מציעים ומנגד, אתם עלולים לחוש תסכול בשל חוסר הזמן לתת מענה מקצועי לטיפול בלידים אלו. גם כאן חברת טלמיטינג יכולה להיות פתרון מעולה.

יצירת שיתופי פעולה מניבים עם עסקים אחרים

ככל הנראה, השימוש המפתיע ביותר בשירות טלמיטינג חיצוני מיועד לאו דווקא להתנהלות מול לקוחות קיימים או פוטנציאליים, אלא דווקא מול עסקים או חברות הפועלות בתחום משיק. במקרים אלו ניתן להיעזר בשירות כדי למנף שיתופי פעולה שיענו על האינטרסים של שני הצדדים ויגדילו את הרווחים. לדוגמה: שיתוף פעולה בין עורך דין לענייני משפחה לחוקר פרטי או יועץ זוגי (שמהם מגיעים "התיקים").

הפנייה לפונקציות ייעודיות בתוך העסק

מוקד טלפוני מקצועי יכול לשמש גם כגורם מכוון ללקוחות, על פי הצורך והסיבה בשלה הם יצרו עמכם קשר. הפניה למחלקת רכש, לאחראי מחסן, לביצוע הזמנות, אחראי תלונות, משאבי אנוש, הנהלה וכן הלאה.

לסיכום: חשיבה "מחוץ לקופסה" והפעלת חברת טלמיטינג מקצועית לאחת או יותר מהדרכים השיווקיות שמנינו במאמר זה עשויה להגדיל את רווחי העסק שלכם ולייעל את שיטת הניהול שאליה התרגלתם עד היום. מה שבטוח: התוצאות העסקיות יגיעו תוך זמן קצר!

סגור לתגובות על 9 דרכים חדשניות נוספות להפעלת טלמיטינג שכנראה לא חשבתם עליהן!

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן