גם לטבעות אירוסין קלאסיות ישנה קולקציה חדשה!

23 בספטמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

גברים רבים מחפשים אחר ה"קלאסי", תוך ניסיון לברוח כמה שיותר מדגמים מעוצבים, מיוחדים וטרנדים. לא במקרה טבעת האירוסין הקלאסית היא הנמכרת ביותר: היא מגלמת בתוכה רוך ועדינות, תוך שהיא מתכתבת יותר מכל טבעת אחרת עם רעיון "טבעת האירוסין".

מאחר ומדובר על דגם קלאסי, פשוט ומוכר, רבים סבורים כי אין קולקציה חדשה לדגמים של טבעות אירוסין קלאסיות. מכנסי ג'ינס קלאסיים זוכים לקולקציות חדשות, חולצות T פשוטות ואפילו רהיטים בעיצוב קלאסי. דומה הדבר עם טבעות האירוסין שממציאות עצמן בכל עונה מחדש!

הקו העיצובי? קלאסי. הדגם? חדש!

העובדה כי אתה מתעניין בטבעת קלאסית, לא אומרת כי הטבעת נטולת כל עיצוב. מה שהופך את הטבעת לקלאסית הוא העיצוב הבסיסי שלה: טבעת (לרוב דקה) מזהב צהוב או לבן, כאשר במרכזה משובץ יהלום אחד בודד. כך, אפשר להבין גם איך ישנם דגמים חדשים של טבעות קלאסיות בכל קולקציה: ניתן לשבץ יהלומים בחיתוכים שונים, ליצור שידוכים הרמונים בין יהלום ובין צבע הזהב, לשבץ יהלומים בצבעים ייחודיים (יהלום שחור או כחול לדוגמא) וכן הלאה.

טבעת קלאסית: יהלום מרכזי במרכזה של הטבעת

הטבעת הקלאסית מוכרת גם בשמה "טבעת סולייטר". אחת הסיבות שהמון גברים בוחרים דווקא בטבעת זו, היא מאחר וקשה מאד לטעות איתה. לא מעט גברים מביעים את החשש שלהם מתגובתה של בת הזוג שלהם: האם היא תאהב את הטבעת או תביע שביעות רצון חלקית? כל עוד מדובר על טבעת קלאסית, הרי שאין באמת מקום לטעויות. 

עם זאת, חשוב מאד לדעת מהן הציפיות של בת הזוג מהטבעת על כל הפרמטרים שלה:

  • האם היא מעוניינת בטבעת דקה או עבה
  • האם ישנה העדפה ברורה לזהב צהוב או לבן
  • האם ישנו חיתוך מועדף עליה וכן הלאה…

טבעות קלאסיות יכולות להיות מודרניות

לגברים שרוצים להעניק את הטבעת המודרנית ביותר, מומלץ לרוב להתמקד על הקולקציה של הטבעות המיוחדות או המעוצבות. טבעות אלו מתכתבות עם הטרנדים החמים ביותר המוכתבים על ידי בירות האופנה ומובילות דעת הקהל. עם זאת, חשוב לדעת כי גם טבעות קלאסיות מגלמות בתוכן אלמנטים מודרנים.

לדוגמא, במידה וכעת ישנו טרנד של יהלום שחור, הרי שסביר מאד כי יהיה ניתן למצוא טבעות סולייטר המשובצות ביהלומים שחורים (ולא ביהלומים בהירים קלאסים). גם טבעת קלאסית יכולה להיות מודרנית, והיא תתאים בעיקר לנשים שרוצות שטבעת האירוסין לא תהיה רק תכשיט סימבולי, אלא גם תכשיט עיצובי לכל דבר ועניין.

סגור לתגובות על גם לטבעות אירוסין קלאסיות ישנה קולקציה חדשה!

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן