אחסון בענן – קל, פשוט ומהיר

30 בספטמבר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

היום לטכנולוגיה יש תפקיד משמעותי מתמיד בכל הנוגע לעבודת המחשבים השוטפת. כמעט בכל ארגון, משרד ואחרים, אנחנו יכולים לראות שהתיקיות הרבות, התוכנות ברישיון שמותקנות ועבודת הרשת שדורשת שמירה של חומרים – הכל מאוחסן בענן. שרתים וירטואליים הם חלק בלתי נפרד מעבודה נכונה ויעילה עם כל מחשב שהוא ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מחשב שצריך להיות מחובר למחשבים אחרים. ככל שעובר הזמן נראה שעוד ועוד בעלי עסקים ומנהלי הארגונים השונים מבינים את המשמעות של שרת בענן ועוברים, על כל המשתמע מכך. הרי אי אפשר לוותר על היתרונות של הענן.

אז מה באמת טוב בזה?

קודם כל, מדובר בחיסכון אדיר של משאבי כוח אדם וכסף בתפעול מערכת המחשבים הארגונית. כבר לא צריך לעבוד עם כוננים פיזיים ואין סיבה להחזיק שרתים בחדר מיוחד עם קירור עוצמתי. מערך המחשבים בארגון פועל בפורמט מאוד אנרגטי ויעיל. שנית, לא צריך לגשת פיזית אל השרתים כדי להתחבר למחשב, אלא יש את האפשרות לצרוך את השירותים השונים ולעבוד מכל מקום באמצעות מכשירי הקצה השונים. משמעות הדבר היא שלא צריך באמת להיות במשרד כדי לעבוד בהעלאת קבצים או בהורדת קבצים, אלא פשוט לעבוד מכל מכשיר קצה שיש לו את ההרשאה לעבוד עם הענן. החיבור בין הטכנולוגיה ובין המשימות שאנו נדרשים להן ביום יום הוא למעשה שיא היכולת של העידן המודרני, בהנעת עובדים טובים יותר, מסודרים יותר.

לכל ארגון יש את הענן שלו

אחסון בענן יכול להתאים לכל סוג של ארגון, שכן ברגע שבוחרים את השרת שרוצים לעבוד איתו, כל מה שצריך זה לדעת שיש לשרת את היכולת להכיל את כל החומרים הנדרשים וכמובן את היכולת להתמודד עם תנועת מידע רבה ככל שהארגון ידרוש. שרתים וירטואליים פועלים באבטחה גבוהה וכמובן שקיימת גם האפשרות לשחזר מידע, במידה וקורה משהו חריג. היכולת לגשת למידע, לשלוט עליו ולצרוך אותו בכל יום ובכל מקום היא מה שנותן לכל שרת בענן את היתרון הגדול ביותר. כך עובדים נכון המאה ה-21.

סגור לתגובות על אחסון בענן – קל, פשוט ומהיר

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן