השימושים והיתרונות של לוחות מחיקים מרושתים ולוחות מחיקים עם שורות

8 באוגוסט 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

אלו סוגים של לוחות מחיקים מרושתים ולוחות מחיקים עם שורות תוכלו למצוא ומהם השימושים הנפוצים בהם?

אם בעבר השימוש בלוחות מחיקים היה בעיקר לצורך לימוד ותצוגה, הרי שכיום יש ללוחות מחיקים שימושים נוספים ואחד הבולטים הוא לוח תכנון. לוחות תכנון הם אחד הדוגמאות הנפוצות ביותר ללוחות המגיעים בצורה מרושתת או בחלוקה לשורות, ומאפשרים להציג משימות, פגישות ויעדים בתצוגה שבועית, חודשית ואף שנתית. מלבד לוחות תכנון, לוח מחיק מרושת או לוח מחיק עם שורות יכולים להועיל למגוון מטרות.

השימושים הנפוצים בלוח מחיק עם שורות

לוח מחיק שורות מתאים בעיקר לצורך לימוד וניתן לראות אותו בשימוש בבתי ספר למוסיקה, שם השורות יהיו מסודרות במרווחים המתאימים לתווי נגינה. לוחות אלו נפוצים גם באקדמיה, כיתות בבית הספר והגנים כדי לאפשר למורים לשמור על כתב ישר, בהרצאות ובחדרי ישיבות. לוחות מחיקים עם שורות מתאימים גם כלוחות משימה ותכנון.

שימושים נוספים בלוח מחיק מרושת

חלוקה נוספת היא לרשת, המזכירה מחברת משבצות ואכן אחד השימושים הנפוצים בלוח מחיק מרושת הוא להוראת חשבון והנדסה. בנוסף, לוחות מרושתים מתאימים גם לשימוש במוקד כגון מכבי אש, מד"א, משטרה, מרפאות וכל מקום בו מעסיקים צוות כוננים ועובדים במשמרות.

סוגי לוחות מרושתים ומחולקים

לוחות מרושתים ומחולקים לשורות מגיעים במספר אפשרויות, כאשר ההבדלים ביניהם קשורים גם למידות, גם לגוון הלוח וגם לחומרי הגלם ממנו הוא מיוצר. יש לוחות מחיקים מגנטיים, לוחות מחיקים מזכוכית, לוחות מחיקים נייחים, לוחות מחיקים על מסילה ואף לוחות מחיקים על גלגלים שניתן לנייד בקלות ממקום למקום על פי הצורך. אז מה אתם מחפשים?

לוח מחיק מרושת – גם בהתאמה אישית

את כל הלוחות הללו תוכלו להזמין במבחר גדלים, צורות וגוונים, כולל לוחות מחיקים מגנטיים, לוחות ניידים ולוחות זכוכית ולראות איזו חלוקה הכי יעילה עבורכם.

אם הדוגמאות הקיימות בשוק בארץ אינן נותנות לכם מענה מספק, תוכלו תמיד לפנות לחברה איכותית העוסקת בייצור לוחות מרושתים מחיקים ולברר לגבי אפשרות לייצור אישי של לוחות מרושתים.

אפשרות זו מתאימה למי שהלוחות הסטנדרטים אינם מתאימים לצרכיו והוא מחפש פתרון יצירתי, ייחודי לצרכיו ויעיל.

סגור לתגובות על השימושים והיתרונות של לוחות מחיקים מרושתים ולוחות מחיקים עם שורות

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן