10 כללי חובה לפני שרוכשים מפיץ ריח לבתי מלון

30 ביולי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות

אפיון מפיץ ריח עבור בית מלון היא פעולה שמצריכה ידע מקיף. אם זו ההתנסות הראשונה שלכם בתחום כמנהלי רכש, חשוב לקרוא מקבץ כללים זה אשר יסייע לכם בבחירת הדגמים המיטביים לחדרי האירוח, ללובי, לחדרי האוכל וכמובן לחדרי השינה במתחמכם. דרך צלחה!

התאמת מפיץ הריח נעשית על פי גודל החדר וייעודו

ישנם חדרים שייעודם הוא מגורים בלבד וישנם חדרים שייעודם הוא שימוש ציבורי ואירוח. מטבע הדברים, החדרים השניים מצריכים טיפול טוב יותר של מפיצי ריח מאשר הראשונים משום שיותר אנשים עוברים בהם ברגעי הגעה. יחד עם זאת, יש משמעות לגודל החדר. למשל, בר קטן של שולחן אחד יצריך מפיץ ריח עוצמתי פחות מאשר מפיץ הריח במסעדה הראשית. במקבץ כללים זה נבאר תחילה מהן המתודות הטכניות לזיהוי מפיץ ריח לבית מלון עבור כל חדר. בהמשך ניגע במפיצי ריח ספציפיים בחדרים ייעודיים.

שטח הפיזור: שטח ההשפעה של מפית הריח

שטח זה נמדד ביחידות מ"ר והוא מצביע על גודל השטח המושפע מהמפיץ. מפיצי ריח יכולים לנוע בטווחים של 5 מ"ר ולהגיע עד 1,800 מ"ר.

כמות נוזל הריח: כמות החומר הנדרשת להפעלת המכשיר

כמות זו משתנה ביחס ישר לשטח הפיזור: ככל שהוא גדול יותר, נדרש יותר חומר במכשיר בשביל למלא טנק מלא בעבורו. בדומה למכונית, כמאשר החומר נגמר, המכשיר מפסיק להשפיע. כמויות נוזלי ריח במכשירים הללו מתחילות ב- 50 מ"ל ומגיעות עד 1 ליטר.

כלל לבחירת מפיץ ריח ללובי

הלובי הוא החדר החשוב ביותר במלון. עליו להיות מתופעל כמו שצריך ולהפיץ ארומה יוקרתית. על אף שרוב המכירות נעשות באינטרנט, עדיין יש אנשים אקראיים שנכנסים ובוחרים איפה ללון בהתאם לריח. שווה מאד להשקיע בזה! בלובי – יתאים מפיץ ריח עם טווח השפעה של 200-700 מ"ר, ובו 500 מ"ל נוזל הפצת ריח.

כלל לבחירת מפיץ ריח בחדרי שירות מלונאיים: מטבח, שירותים וחדר אשפה

תא שירותים בודד – מפיץ ריח של 0-20 מ"ר עם 50 מ"ל נוזל הפצת ריח.

מתחם שירותים – מפיץ ריח של 15-150 מ"ר עם 200 מ"ל נוזל ריח.

מסעדות ובארים – מפיץ ריח של 15-250 מ"ר עם 200 מ"ל נוזל הפצת ריח.

חדרי אשפה – מפיץ ריח של 500-1,800 מ"ר עם 1 ליטר נוזל הפצת ריח.

מיסוך הפצת ריח כשחדר המגורים מחולק – יתרון

ברוב חדרי המגורים ישנה חלוקה בין אזור השינה לאזור הנוחות (שירותים ומקלחת) המתבטאת בהפרדה. מומלץ להרכיב על כל אחד מחלקי החדר את מפיץ הריח האולטימטיבי. בחדרים זה מפיץ של 15-150 מ"ר עם 200 מ"ל נוזל הפצת ריח ובשירותים ובמקלחת – די להציב מפיץ ריח פשוט של 0-20 מ"ר עם 50 מ"ל נוזל.

מפיץ ריח ארגונומי – יתרון

מפיץ ריח בעיצוב מלוטש שנראה כקו המשך של החדר בו הוא מונח מספק לו יתרון ברור כי הוא יכול שלא להיות אמצעי מוחבא, אלא להיתלות בחלק המרכזי בחדר.

מפיץ ריח עם צג LCD – יתרון

מפיץ ריח שכזה מספק לכם כמלונאים יתרון אדיר כי אתם יכולים לכוון בלובי והחדרי השירות השונים את היקץ הפצת הריח בהתאם לימי השבוע.

מפיץ ריח בלוטוס – יתרון

מפיץ ריח זה אינו מצריך אפילו גישה פיזית אליו כדי לכוונו. ניתן להוריד אפליקציה ייעודית לטלפון ולכוון משם עבור קהל האורחים שלכם השוהים בלובי ובחדרי השירות השונים.

Odora מפיצי ריח – החברה שלכם למפיצי ריח עבור בתי מלון

בואו לרכוש מפיצי ריח של Odora וליהנות מאיכות חסרת פשרות, ממענה על ריחות חריפים ומהפעלה קלה וארגונומית של מכשיר טכנולוגי מתקדם. בואו להזמין את מכשיר הפצת הריח שלכם ולהסב לאורחים חוויית נופש שונה לחלוטין ממה שהם הורגלו: נסו ותיווכחו!

סגור לתגובות על 10 כללי חובה לפני שרוכשים מפיץ ריח לבתי מלון

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן