מטבחים כפריים בשנת 2019

30 ביולי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה נגרות

מטבחים בסגנון העיצוב הכפרי ייקחו את הבית שלכם למחוזות עיצוביים ייחודיים. צבע העץ העתיק, מגובה ברכיבי עיצוב של פעם, עם ידיות מעוצבות בכל ארון ומשקופי דלת חרוטים, עושים את שלהם ומספקים נוף מטבח קסום. גם שיש המטבח משחק תפקיד חשוב בתוצאת העיצוב כשהוא מגובש בפורמט מעוגל קשתי בקצוות. מעוניינים לדעת עוד על מטבחים כפריים? נא עיינו במאמר שלפניכם.

ארונות ומשטחי עבודה בצבע חום כפרי

אחד האלמנטים הבסיסיים של מטבחים כפריים מבוסס על הגוון החום. לעתים תוכלו למצוא פריטי מטבח בצבע לבן, אך הם יכילו תבניות דקורטיביות כפריות כמו גילופים בדלתות הארון וסיתותים באבן הקרמית. לרוב, מקובל לשלב צביון עתיק חום במטבח הכפרי. אנו ממליצים לבחור את העצים בהתאם לסוג הבהירות שתבקשו ליצור במטבח. מטבח עם עץ בהיר יכול להיות מבוסס על עצים כמו אלון מולבן או צבע מוקה, בעוד גוונים כהים מתבססים על האלון המבוקע ועל עץ האגוז הכהה.

ידיות פרזול כפריות אותנטיות

אחד היתרונות של הפרזול הכפרי מתבטא בפירוט דקורטיבי, בשונה מתבניות עיצוב מודרניות המתבססות על מינימליזם. לכן, כשאתם קונים ארון של מטבח כפרי אתם מספקים לעצמכם מבנה דקורטיבי ייחודי של ידיות פרזול בכל דלת ומגירה. ידיות אלה יוצרות עיצוב מלוטש ברחבי המטבח והופכות אותו לחדר עם אופי משל עצמו. אנו ממליצים לבחור ידיות קטנות למטבח קטן וידיות גדולות ורחבות למטבח גדול לשמירה על פרספקטיבת החדר.

משקופים ומסגרות מעוצבות

עוד מאפיין של מטבח כפרי הוא שכל התקן המהווה עיגול או מצולע קווי סגור כמו משטח העבודה, המדפים והארונות מגובה במסגרת. בעוד בארונות אלו משקופים מעוצבים, במשטח העבודה ובמדפים אלו מסגרות שנבדלות מהמוצר המקורי. נהוג לעצב משקופים ומסגרות אלו בצורות עגולות או מעגליות במטבחים כפריים.

מטבחים כפריים קלאסיים מבית מטבחי דניאל – תנו לעצמכם להתפנק

בואו להסדיר מטבח כפרי אותנטי בחברת מטבחי דניאל וליהנות מכל היתרונות! במטבח כפרי ייחודי של מטבחי דניאל אתם נהנים מעיצוב אותנטי, מאיכות חומרי ייצור חסרת פשרות עם עמידות-מוצרים להרבה שנים. אתם גם נהנים מעיצוב חכם המתבסס על הכנות להצבת מכשירי חשמל בארונות ובסמוך להם.

למידע נוסף על מטבחים כפריים ניתן לפנות אל מטבחי דניאל!

סגור לתגובות על מטבחים כפריים בשנת 2019

מאת:

פרסם באתר כ - 10 מאמרים.

.

דילוג לתוכן