לוח מחיק על גלגלים או לוחות ניידים – מה זה ומהם שימושיהם השונים?

1 ביולי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

לוח נייד הוא למעשה לוח מחיק על גלגלים, אשר ניתן להזיז ממקום למקום וזאת בניגוד להתקנת לוח קבוע. ללוח מחיק נייד יש שימושים רבים והוא יוכל לשרת אתכם נאמנה במגוון מצבים.

השימוש בלוחות ניידים

לוח מחיק נייד מתאים במקומות קטנים או כאשר אין שטח מוגדר להצבת הלוח. את הלוחות הניידים ניתן להצמיד לאחת הפינות או לאחסן, ולשלוף אותם בקלות בכל פעם שיש בהם צורך.

שינוע הלוח קל ואינו מצריך מאמץ פיזי יוצא דופן וזהו יתרון משמעותי ההופך את הלוח הנייד לפרקטי עבור לקוחות רבים.

שימוש נוסף הוא כאשר רוצים להשתמש בלוח למטרות חציצה. במקרה כזה ניתן לפנות ליצרני לוחות מחיקים ולבקש יצור לוח מחיק נייד גדול, כך שתוכלו להציב אותו במקום אסטרטגי להפרדה בין חללים. אם תרצו, תוכלו להזמין לוח דו צדדי, כך שמשני עבריו ניתן יהיה לעשות בו שימוש.

מכיוון שהלוח נייד, הוא יכול לשמש אתכם גם כאשר אתם יוצאים מן המשרד כדי לסייע לכם להדגים בצורה טובה יותר את השירות או המוצר שאתם מציעים.

למעשה, גם עצמאיים בתחום השיווק, פרסום, מכירות והוראה, יכולים למצוא תועלת רבה בלוח מחיק על גלגלים שניתן להעביר ממקום למקום בקלות. בפעם הבאה שאתם מוזמנים להרצות, להדגים או להעביר סדנה, לא תצטרכו להסתמך על כך שאחרים ידאגו לכם לציוד, אלא תוכלו פשוט להביא את הלוח ביחד אתכם.

את הלוחות הניידים על גלגלים תוכלו להעביר כמובן בקלות מכיתה לכיתה, ממשרד לחדר הישיבות וגם מקומה אחת לקומה אחרת. לוח מחיק נייד חוסך מקום ואינו פוגם לעיתים בעיצוב החלל המסוים. לוח נייד מחיק לעיתים הנו "ברירת המחדל" בחללים שאינם מאפשרים התקנת לוחות מחיקים קבועים.

מעוניינים בלוח מחיק נייד? שימו לב לנקודות הבאות

הנקודה הראשונה היא החברה ממנה רוכשים את הלוח וכאן ההמלצה היא לפנות ליצרני לוחות מחיקים מקומיים, כדי שתוכלו לקבל שירות זמין ומהיר. כמו כן, יצרנים ישראליים בתחום לוחות מחיקים נחשבים לאמינים ומקצועיים ולרוב תוכלו להזמין מהם לוחות בהתאמה אישית.

הנקודה השנייה היא לבדוק את איכות הלוח הנייד, הן מבחינת נוחות הכתיבה והניקוי והן מבחינת קלות השינוע ויציבות הלוח. גלגלים איכותיים, גדולים מספיק, תקינים וקלים להזזה יאפשרו לכם להשתמש בלוח בצורה יעילה לאורך שנות שימוש רבות.

נקודה אחרונה חשובה בהקשר של לוחות מחיקים  ניידים הינה גמישות יצרן הלוחות. יצרן לוחות איכותי יוכל להתאים עבורכם לוחות המתאימים בדיוק לצרכיכם, כולל רישות ייחודי, ואפילו לוגו המוסד או החברה שלכם.

סגור לתגובות על לוח מחיק על גלגלים או לוחות ניידים – מה זה ומהם שימושיהם השונים?

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן