חושבים על קניית דומיין ? – קראו את הטיפים שלנו

30 בספטמבר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

בניית אתר כיום נחשבת לאחד המהלכים החשובים ביותר שאנחנו יכולים לעשות בשביל העסק שלנו. בין אם אנחנו רוצים ומתכננים לפתוח עסק אינטרנטי או לחילופין רוצים שלוחה וירטואלית של השירותים או המוצרים, בין אם מדובר על אתר שאינו עסקי ואחרים – חשוב לדעת בדיוק מה עושים. מה הכוונה? תכנון האתר יכול להיות מלא ברעיונות טובים, אבל חשוב גם לדעת כיצד מוציאים את הכל לפועל. בתור התחלה, חשוב לרכוש דומיין. מדובר בכתובת של האתר שלאחר הקלדתה יגיעו הגולשים אל המקום שאנחנו רוצים שיגיעו כדי שיהיו חלק ממועדון הלקוחות הגדל שלנו. בטרם מבצעים קניית דומיין חשוב לדעת ולהכיר את הסביבה.

מה עדיף? תלוי

בתור התחלה, חשוב לנו לדעת האם אנו רוצים לרכוש דומיין בעברית או באנגלית. לכל קניית דומיין בעברית יש יתרונות וחסרונות וכנ"ל גם לגבי רכישת דומיין לועזי. כאשר מקבלים את ההחלטה המתאימה, יש גם לבדוק האם עדיף לרכוש את הדומיין דרך חברת בניית האתרים או באופן עצמאי. לשם כך חשוב לבצע סקר שוק ולראות כיצד עדיף לנצל את ההשקעה המדוברת. בסופו של תהליך החשיבה והבדיקה המתאים, יש לדעת מהי הכתובת שנרצה לעצמנו. חשוב לזכור כי לאחר מספר שנים של בניית עולם אינטרנטי, רבות מכתובות הדומיין יכולות להיות כבר תפוסות ולכן צריך לבוא עם כמה רעיונות לדומיין שיתאים. המטרה כאן היא לא להתעכב בגלל השם, אלא לבוא עם מספר אפשרויות, לתעדף את כולן ולבסוף להצליח לתפוס לעצמנו את השם המתאים ביותר עבור האתר.

לבדוק את השוק

כאשר מתכננים לרכוש דומיין, כמו גם לבנות אתר, חשוב לבצע סקר שוק מקיף ככל הניתן. יש חשיבות מאוד גדולה להוצאות הכספיות ואת ההשקעה הזו האתר יצטרך בסופו של דבר להחזיר בשלב זה או אחר. לפיכך ובהתאם לזאת, אנחנו צריכים לחשוב כמו אנשי עסקים, לקבל את ההחלטות לאחר בחינה של כל שלב בתהליך ולהיות שלמים עם התוצאות. לא מדובר בהתעסקות בקטנות, אלא למעשה השם הוא השער של עולם האינטרנט לאתר שאנחנו מבקשים.

סגור לתגובות על חושבים על קניית דומיין ? – קראו את הטיפים שלנו

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן