רופא שיניים מתי איך וכיצד

23 ביוני 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואת שיניים

רבים לא מודעים לכך, אבל רופא שיניים מתפקד במידה רבה כמו רופא משפחה. יש ערך רב ברופא שיניים קבוע ואמין שילווה אתכם לאורך שנים, כמו שתכף נסביר, הערך הזה חורג מהשמירה על בריאות השיניים והיגיינת הפה. לכן, אם אתם גרים בירושלים והסביבה, חשוב שתאתרו רופא שיניים מנוסה ותגיעו לביקורת באופן סדיר.

היגיינת פה מונעת מחלות לב ושבץ

טיפולי שיניים וביקורים סדירים במרפאה לא שומרים רק על ההיגיינה של הפה, אלא גם על בריאות הגוף, ולהפך – בריאות גוף לקויה יכולה להשפיע על מצב השיניים שלכם. לכן, גם אם אתם לא מרגישים כאבים או בטוחים שמצב השיניים שלכם תקין לחלוטין, הקפידו על ביקורים סדירים במרפאת השיניים. במקביל, הקפידו לשמור על בריאות הגוף, דבר שללא ספק יתרום לבריאות השיניים, וכך תיצרו הרמוניה בין בריאות הגוף והפה ותשמרו על הבריאות הכללית שלכם בצורה הרבה יותר טובה.

על פי מחקר חדש שערכו חוקרים של בית החולים Taipei Veterans בטאיוואן, עולה שאנשים המקפידים על ניקוי שיניים באופן קבוע הינם בעלי סיכון המופחת ב-24% ללקות באוטם שריר הלב ו-30% סיכון מופחת באירועי מוח, ביחס לאנשים שלא מקפידים על ניקוי שיניים קבוע. המחקר מוכיח כי שמירה על היגיינת הפה ובריאות השיניים ממלאת תפקיד חיוני במניעה של מחלות קשות. שמירה על ניקיון השיניים מונעת דלקות והצטברות של חיידקים אשר עלולים לעבור מחלל הפה ולהפריע לפעילות התקינה של כלי הדם. מה שמחזיר אותנו לרופא השיניים שלכם בירושלים.

רופא השיניים שומר על הבריאות שלכם

ביקור סדיר אצל רופא השיניים הוא חלק משיקום דנטלי השוטפת. נקודת המבט הייחודית של רופא השיניים מאפשרת לו לזהות בעיות מבעוד מועד ולתת התראה אבחונית הנוגעת לבריאות הכללית של המטופל. למשל, זיהוי של פטריות מסוימות בחלל הפה יכול לתת אינדיקציה למחלות כמו סוכרת או סרטן. כך, רופא השיניים שלכם הוא למעשה חלק ממעטפת הבריאות הכללית שלכם. לכן, חשוב שמערכת היחסים עם רופא השיניים תהיה ארוכת טווח וחשוב עוד יותר לבחור ברופא שיניים אחראי ומנוסה.

בהקשר הזה, וכמתן תשובה ל\'שאלה הירושלמית\' המופיעה בראש המאמר, אנו ממליצים שתכירו את דוקטור  איתן אוראל, רופא שיניים בירושלים המתמחה בשיקום הפה, שמסתכל על בריאות השיניים שלכם כחלק מפריזמה רחבה וכוללת.

סגור לתגובות על רופא שיניים מתי איך וכיצד

מאת:

פרסם באתר כ - 13 מאמרים.

.

דילוג לתוכן