טלמיטינג – סיירת המכירות הפרטית לעסק שלך

10 ביוני 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מכירות

בישראל יש הערכה ואף הערצה לסיירות הצבאיות. שמות כמו סיירת מטכ"ל, סיירת צנחנים ועוד הינן מילים נרדפות לנחישות בהשגת המטרות, לפעולה "מחוץ לקופסה", לגוף קטן אך "ממזרי", שיודע לבצע משימות לגוף גדול ומגושם מתקשה לבצע, יחידה יעילה ואמיצה.

הקשר בין טלמיטינג לסיירת צבאית

לעיתים רבות, גם בחברות ועסקים גדולים ובינוניים נדרשת פעולה שיווקית הדומה לפעילות סיירת כפי שתוארו תכונותיה כאן. לעיתים המערכת מגושמת או גדולה מדי, או שחסר לה את הנמרצות, ואת החתירה למטרה באופן פעיל, נחוש ועקבי.

חברת טלמיטינג טובה המתמחה בתחום העסקי\מוסדי מתפקדת כמו "סיירת שיווק ומכירות" לעסקים רבים. היא פועלת ב"פתיחת דלתות" לעסקים ויצירת הזדמנויות מכירה באופן יזום, פעיל ויומיומי עבור העסקים שלהם היא נותנת שירות.

יתרונות סיירת טלמיטינג לעסקים

יתרונות "סיירת הטלמיטינג" (: נובעים מהמחויבות הגדולה שיש לה להשגת תוצאות יומיומיות ושבועיות לאותם עסקים שהנם לקוחותיה, וזאת באופן אקטיבי וביצועי השונה והמשלים את פעילות השיווק באונליין, למשל, של העסק.

מנהל השיווק והמכירות, או מנכ"ל העסק הנעזר ב"סיירת טלמיטינג" נהנה מלידים חמים של לקוחות עסקיים שכבר קיבלו הסבר על מוצרי או שירותי העסק, ומעוניינים להתקדם בפגישה עסקית (פיסית או טלפונית). זאת בהמשך לשיחות מכירה אפקטיביות שנעשות למול פילוח מדויק ו"דאטה" מתאימה של לקוחות עסקיים פוטנציאליים.

היתרון הגדול של חברת טלמיטינג העובדת המיקור חוץ עבור עסקים הינו בכך שהניהול מתבצע ישירות על-ידה. לא נדרשים משאבי ניהול וידע בכל שלב ע"י החברה או העסק הנעזר בה.

חברת טלמיטינג איכותית מומלצת לא רק יוצרת "הזדמנויות עסקיות" מיידיות ע"י יצירת פגישות עבודה עם אותם לקוחות פוטנציאליים עסקיים רלוונטיים, אלא גם יוצרת שיווק עסקי לטווח בינוני וארוך, ע"י משלוח חומרים שיווקיים ("פרופיל עסק", הפנייה לאתר, ברושורים וכו.) אחרי שיחות הטלמיטינג לאותם לקוחות פוטנציאליים המבקשים זאת, לשם פנייה עתידית לעסק.

דוגמאות לעסקים הנעזרים בסיירת טלמיטינג

דוגמאות לסוגי לקוחות הנעזרים ברמה יומית בחברת טלמיטינג: חברות שיווק מוצרים שונים לתעשייה, חברות השמה, חברות ציוד משרדי, חברות מזון, חברות להספקת ציוד ושירותים לבתי-ספר, חב' המספקות שירותים לעיריות, חב' למחזור, חב' לתוכנות עסקיות שונות, חברות ועסקים לייעוץ בתחומים שונים… ועוד!

 

סגור לתגובות על טלמיטינג – סיירת המכירות הפרטית לעסק שלך

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן