הדברים שמבזבזים לכם המון כסף באירוע החתונה

22 במאי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לחסוך באירוע החתונה שלכם אלפי שקלים? אירוע חתונה הוא אירוע שעולה לכם לא מעט כסף, ואם יש לכם אפשרות לחסוך בהוצאות, למה שלא תעשו זאת? לפניכם, שיקוף לדברים שאתם עושים ככל הנראה על אוטומט, אך כל בחירה שכזו מצריכה מכם להשקיע כסף, ולא מעט…

כששמלת כלה אחת הופכת ליותר משמלה אחת

בעוד ישנן הוצאות שמייקרות את האירוע במאות שקלים, גם ישנן הוצאות שמגדילות את ההוצאות שלכם בצורה משמעותית יותר. כיום, ישנן לא מעט כלות שבוחרות לאירוע החתונה 2 שמלות שונות: שמלה לשלב קבלת הפנים והחופה, ועוד שמלה נוספת לשלב רחבת הריקודים. כל עוד התקציב שלכם מאפשר לכם לעשות זאת, הרי שאין גבול לחלומות. עם זאת, במידה והתקציב שלכם מעט צנוע יותר, תוספת של שמלה נוספת יכולה לייקר את האירוע בעוד כ-5000 ועד כ-15,000 שקלים.

במקום הסעה של חברים – לימוזינה יוקרתית

בסופו של דבר, אירוע החתונה שלכם הוא אירוע המבוסס על בחירות שאתם עושים. כל בחירה שתעשו, גם זו הקטנה ביותר תעלה לכם כסף. כך לדוגמא: אל גן אירועים ברחובות לא תגיעו בעצמכם, אלא באמצעות נהג צמוד. אותו נהג יכול להיות חבר טוב שלכם שישמח לקבל את הג'וב באהבה, אך הוא גם יכול להיות נהג לימוזניה ששכרתם. נסיעה ברכב פאר תצריך מכם לכתוב צ'ק נוסף בסך אלפי שקלים, כאשר נשאלת השאלה האם אכן מדובר על הוצאה הכרחית.

בחירת ספקים מבלי לבצע השוואת מחירים

השוואת מחירים היא הכלי היעיל והמומלץ ביותר להשתמש בו לאורך הפקת אירוע החתונה שלכם. לסגור עם צלם או דיג'י מבלי לבצע השוואת מחירים? יהיה חבל לעשות זאת. בעת שאתם יודעים מהו ערכו של כל ספק בענף החתונות וכמה נהוג לגבות מהזוגות, אתם יכולים להתמקח ולהשיג מחירים טובים יותר. החיסכון? יכול להגיע בסך הכל לאלפי שקלים עבור כל הספקים איתם אתם עובדים.

מעצב גרפי והדפסת הזמנות

ישנן תוכנות חינמיות נפלאות לעיצוב מודעת SAVE THE DATE והזמנת האירוע שלכם. בעת שאתם עובדים עם מעצב חיצוני, הרי שאתם צריכים לשלם לו מאות אם לא אלפי שקלים. בנוסף, הדפסת ההזמנות מצריכה מכם להשקיע סכום כסף נוסף, והוצאה נוספת צפויה לכם עם רכישת המעטפות והבולים. תוכלו לשלוח את ההזמנות המעוצבות לאורחים במייל, בווצאפ או בהודעת SMS. החיסכון הכללי? אלפי שקלים!

סגור לתגובות על הדברים שמבזבזים לכם המון כסף באירוע החתונה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן