כל מה שרציתם לדעת על לוח מחיק מגנטי

8 במאי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

מעוניינים לשדרג ולהחליף את לוחות הגיר המיושנים בלוחות מחיקים? במאמר זה תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על לוח מחיק מגנטי – פתרון תצוגה והוראה מושלם עבורכם!

את לוחות הגיר הישנים מחליפים כיום לוחות מחיקים מסוגים שונים. אחד הסוגים הנפוצים הוא לוח מחיק מגנטי. מאמר זה סוקר מה השימושים של לוחות מחיקים מגנטיים, כיצד לשמור עליהם לאורך זמן והיכן ניתן לרכוש אותם.

מה זה בעצם לוח מחיק מגנטי ומהם שימושיו השונים?

מדובר בלוחות במשקל קל יחסית, אשר ניתנים להתקנה על קירות רגילים ועל קירות גבס. יש שני סוגים עיקריים של לוחות מגנטיים: לוחות העשויים מפח ולוחות אמייל. לוח מגנטי מחיק עשוי פח, מגיע באיכויות שונות, לכן חשוב לשים לב שכאשר כותבים על הלוח, לא נשארים סימני מחיקה. כדי לנקות את הלוח מומלץ להשתמש במגבונים לחים ולהמתין עד לייבוש מוחלט, פעולה שאינה אמורה לקחת זמן רב.

לוח אמייל נחשב ללוח מגנטי מחיק בעל עמידות גבוהה יותר. הכתיבה על גבי הלוח נוחה מאד וכך גם פעולות המחיקה והניקוי. ייצור לוחות אמייל מבוצע באמצעות שריפה בתנור בטמפרטורות גבוהות, וזה מה שמקנה ללוח את עמידותו.

בשני סוגי הלוחות ניתן להזמין  קצוות ישרים או מעוגלים וגם אביזרים מגנטיים, המשמשים בעיקר לצורך סימונים ופרזנטציות, בצורות שונות ובצבעים שונים.

כיצד מומלץ לנקות לוח מגנטי?

כדי לשמור על לוח מגנטי מחיק נקי ואסתטי, כזה שישמש אתכם לאורך זמן, מומלץ לנקות את הלוח מיד בתום הכתיבה ולא להמתין זמן רב מדי, דבר שיקשה על הניקוי בהמשך.

תהליך הניקוי של לוח מגנטי אמור להיות מהיר ופשוט. אם בכל זאת עבר זמן רב והדיו התייבש, ניתן לנקות באמצעות מטלית לחה או מגבון.

היכן רוכשים לוח מגנטי מחיק איכותי?

לוחות מגנטיים מחיקים כדאי לרכוש אך ורק מחברה בעלת מוניטין, המייצרת לוחות מחיקה איכותיים. חברה כזו תדע לייצר לוחות מחיקים מגנטיים שאינם סופגים צבע במהלך הכתיבה ויכולים לשמש את הלקוח למשך שנים רבות ללא בלאי.

בעת הקנייה, בדקו באילו גוונים ניתן לרכוש את הלוח ומהן המידות הקיימות. חברה מקצועית המייצרת לוחות תוכל לייצר עבורכם לוחות במידות על פי הצורך, כדי להתאים באופן מקסימלי את המוצר לצרכי העסק או המוסד.

מתלבטים לגבי סוג הלוח או גודלו? אל תהססו להתייעץ עם צוות החברה ולבקש את המלצתו. הניסיון הרב והעבודה עם לקוחות מהמגזר הפרטי, המוסדי והעסקי, יכולים להניב טיפים שימושיים ולסייע לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי בחירת המוצר.

 

 

סגור לתגובות על כל מה שרציתם לדעת על לוח מחיק מגנטי

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן