זקוקים ללוח מחיק איכותי? לוח מחיק זכוכית הוא הפתרון המושלם!

8 במאי 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים אחר

יש סיבות רבות לכך שחברות רבות ומוסדות לימוד מעוניינים לרכוש לוחות מחיקים. ראשית, הלוח נוח לכתיבה ופשוט לניקוי, עובדה המקלה על עבודתו של המורה או כל אדם אחר המשתמש בלוח.

שנית, הלוח משמש כאמצעי חזותי מרשים ומשדר קדמה ומקצועיות. הסיבה השלישית היא שלוחות אלו משתלבים בצורה אידיאלית בעיצוב חללי לימוד ועבודה ומתאימים להתקנה גם על קירות רגילים וגם על קירות גבס.

מעוניינים בלוח מחיק? מומלץ לבחור בלוח מחיק זכוכית

הזכרנו קודם את האפשרות לשלב בצורה אידיאלית לוחות מחיקים בחללים שונים. נקודה זו חשובה במיוחד כאשר מדובר בחברות גדולות, עסקים המעוניינים לשדר הצלחה ומוסדות אקדמאיים יוקרתיים. כדי לענות על הצורך, יש לפנות לחברה איכותית המייצרת לוחות מחיקים מזכוכית.

תהליך הייצור של לוח מחיק זכוכית

סוג זה של לוח מחיק, מיוצר מזכוכית מחוסמת, באמצעות שרפה בתנור בטמפרטורות גבוהות. תהליך הייצור מקנה ללוח עמידות גבוהה המונעת ספיגת דיו ומאפשרת לשמור על בהירות הלוח, כך שהמוצר יוכל לשמש אתכם למשך שנים רבות. מלבד העמידות והמראה היוקרתי, לוחות אלו נוחים מאד לכתיבה ולמחיקה ולכן הם נחשבים לאחד המוצרים המבוקשים ביותר.

כתיבה על לוחות מחיקים מזכוכית

ניתן לכתוב על גבי הלוחות באמצעות טושים מחיקים פשוטים, בכל צבע שתרצו. הניקוי פשוט וקל וכל שתצטרכו לעשות הוא לנגב את הלוח באמצעות מטלית יבשה, או מגבון לח במידה ומדובר בכיתוב ישן.

הזמנת לוחות מחיקים מזכוכית

כאשר אתם עומדים להזמין לוח זכוכית מחיק מזכוכית, כדאי לדעת שהם ניתנים להזמנה במידות שונות, בהתאם לצרכי הלקוח. מלבד גודל הלוח תוכלו לבחור האם להדפיס את לוגו העסק או המוסד באחת מפינות המשטח והאם תרצו לרשת חלק ממנו או לעצב לוח תכנון מזכוכית.

בעת ההזמנה, ודאו שהחברה שעוסקת בייצור לוחות מחיקים מציעה גם שירותי התקנה.

התקנת לוחות זכוכית אינה אורכת זמן רב, אך היא מחייבת מיומנות, מקצועיות וזהירות רבה, ולכן אל תתפשרו על התקנה לא מקצועית.

מתקין טוב של חברה העוסקת ביצור לוחות מחיקים מזכוכית זה שנים רבות ידע כיצד לבצע את ההתקנה בצורה בטוחה, כך שהלוח יהיה יציב ומקובע היטב, והוא יוודא שהלוח מותקן בצורה סימטרית כדי לשמור על אסתטיקה.

סגור לתגובות על זקוקים ללוח מחיק איכותי? לוח מחיק זכוכית הוא הפתרון המושלם!

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן