מדרסים בהתאמה אישית כל מה שצריך לדעת

28 באפריל 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אורתופדיה ופיזיותרפיה

אנשים רבים משתמשים במדרסים אורטופדיים לנעליים, לפי סקרים הוכיחו שאחוז גדול מהם משתמש במדרסים בהתאמה אישית, מה שאומר שהם עברו בדיקת התאמה למדרס על ידי אורטוטיסט מומחה והוא התאים להם מדרסים במיוחד לצורת כף רגלם.

לאחר שכבר החלטתם לרכוש מדרסים, השאלה שעומדת בפניכם היא כמה עולים מדרסים טובים? אז נכון שאיננו יכולים לנקוב לכם במחיר ולהגיד לכם את המחיר המדוייק מכיוון שכל מכון מחליט על מחיר שלו בהתבסס על פרמטרים שונים. כמו כן ישנם סוגים שונים של מדרסים אורטופדיים לרגליים, לדוגמא מדרסים לדורבן בכף הרגל, מדרסים לספורט, מדרסים לריצה ועוד.

כיום הרבה אנשים יודעים שמדרסים אינם מיועדים רק לספורטאים או כאלו המתאמנים באופן אינטנסיבי אלא מתאימים הם לכלל האוכלסיה אשר רוצה להמנע מפציעות ומכאבים בכפות הרגליים, גב וכו'.

מדרסים אורטופדיים מומלצים הם כאלו אשר מותאמים אישית לכף הרגל ומיוצרים בהכנה במיוחד לכף רגלכם, הבדיקה מתבצעת על ידי אורטוטיסט מומחה אשר מוציא פלט ממכונה ולפי התבנית מייצר בעצם את המדרס.

המדרסים המומלצים מורכבים מחומרים שונים על מנת לשמור על מנח כף הרגל בצורה כזו שלא תפגע, בנוסף, המדרס צריך לבלום זעזועים ולנדף זיעה מכף הרגל.

כידוע, היום תוכלו למצוא מספר סוגי מדרסים שונים, מדרסים לחיילים, לילדים, לנעלי עקב, לסוגי ספורט שונים ועוד.

 

סגור לתגובות על מדרסים בהתאמה אישית כל מה שצריך לדעת

מאת:

פרסם באתר כ - 17 מאמרים.

.

דילוג לתוכן