לימודי פאנות בירושלים

10 באפריל 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קוסמטיקה וטיפוח

אוהבת את תחום היופי? אוהבת להרגיש שאת יוצרת? מחפשת מקצוע עם רמת ביקוש עולה? אם כל התשובות שלך חיוביות אז את בהחלט יכולה ללמוד ולעבוד בתחום הפאות!

לימודי פאנות מכשירים לעבודה בסלוני יופי, אצל מעצבי שיער או באופן פרטי בתחום שרק הולך וצובר יותר ויותר לקוחות מדי שנה – פאות מעוצבות לנשים וגברים.

פאות? על שום מה ולמה?

פאות הן פתרון נפלא עבור קשת רחבה של לקוחות פוטנציאלים. יש מי שעבורם פאות הן כורח הנסיבות ועם אלו נמנות בעיקר נשים חרדיות, כל מי שעוברים טיפולים כימותרפיים שגורמים להתקרחות וזקוקים למגוון רחב של פאות רפואיות או מי שסובלים מקרחת מסיבות גנטיות ורוצים מראה אחר. יש מי שאינם חייבים פאות אלא מעדיפים פאות שיותאמו עבורם בצבע, אורך או סגנון שיאפשר להם להחליף את המראה לעתים קרובות מבלי לפגוע בשיער הטבעי שלהם אלא הפאה תשמש תחליף לכך.

לימודי פאנות – עיצוב, תפירה ובניית פאות

על מנת שאפשר יהיה לעסוק בתחום זה ולהתפרנס ממנו, יש צורך ראשית כל ללמוד את המקצוע. לשם כך יש קורסים שונים ברחבי הארץ כאשר לימודי פאנות בירושלים אצל בשמת ברייטמן נחשב לאחד הקורסים ביותר מתקדמים ונחשבים שישנם.

בשמת מנהלת עסק של ייצור, ייבוא, עיצוב ושיווק פאות בשם סלון הפאות של בשמת, וכבר ידוע שאיכות פאות בשמת ברייטמן היא מהגבוהות שיש כיום בישראל. בשמת ללא ספק נחשבת לאחת המובילות בענף זה כיום והיא מעבירה קורסים מקצועיים בשתי רמות שונות של לימודי פאנות בירושלים.

הראשון הוא קורס בניית פאות בסיסי שכולל חומר עיוני והתנסות מעשית ביסודות הטיפול בפאה, סוגי פן אפשריים, תספורות ועיצובים אפשריים בתפירה ועוד כמה טריקים מיוחדים שניתן ללמוד רק אצל בשמת.

השני הוא קורס מתקדם וארוך יותר, הכולל נוסף על כל הנלמד בקורס הראשון, שחלק מהנושאים לומדים במשך יותר שיעורים, גם לימודי כימיה, צבע וגוונים.

במהלך הקורסים התלמידות למעשה תופרות ומעצבות את הפאה הראשונה שלהן. הכל מעשי עם הדרכה, הערות והתנסות מעשית שאין כמעט באף מקום אחר ברמה שכזאת ובכמות שעות והשקעה דומה.

לסיכום נציין שיש לא מעט אפשרויות להשתלב בענף היופי והשיער בישראל אבל אם חושבים קדימה על מקצוע שהוא שילוב של כמה אלמנטים שונים וברמת ביקוש שרק הולכת וגדלה, אז אין כל ספק שללמוד פאנות כיום, ובעיקר ללמוד זאת אצל אחת המובילות במדינה, זו הדרך הטובה ביותר להשתלב בתעשייה במהירות ולהתחיל לבנות שם מקצועי עבורך.

סגור לתגובות על לימודי פאנות בירושלים

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן