עוגת יום הולדת לילדים – אפייה ביתית או עוגת קונדיטוריה?

24 בפברואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הורות

טקס העוגה ביום ההולדת של ילדכם, יהיה ככל הנראה שיא האירוע. גם אתם מתלבטים בשאלה האם לרכוש עוגה מוכנה או לאפות אותה בעצמכם? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, דעו כי עוגה באפייה ביתית מגלמת בתוכה מניפה רחבה מאוד של יתרונות:

נראות העוגה: 1:0 לעוגת הקונדיטוריה

במידה ואתם לא אופים מקצועיים וגם אתם מגדירים את עצמכם כ"אופים חובבנים", ככל הנראה עוגת הקונדיטוריה תחזיק ביתרון הנראות. חשוב לציין זאת מאחר והילדים רוצים מאד להתגאות בעוגה יפה, מרשימה וכזו שידובר עליה עוד הרבה לאחר יום ההולדת. בעידן האינסטגרם הילדים שואבים השראה ונחשפים לרעיונות רבים, כך שעוגה ביתית ככל הנראה לא תוכל להתחרות עם ציפיות הילדים.

העלויות: העוגה הביתית מחזיקה ביתרון

ומה באשר לעלויות? במידה ותחליטו לאפות עוגה בעצמכם עבור ילדכם, סביר כי ההוצאות שלכם יסתכמו בין 50 ל-100 שקלים. הבסיס לעוגה עולה שקלים בודדים, כאשר מה שמייקר את העלות היא הקישוטים השונים – מסוכריות, דרך בצק סוכר ועד שוקולדים. כך או כך, אפייה ביתית תהיה זולה יותר, כאשר עוגה מפוארת לימי הולדת יכולה לעלות גם כ-300 שקלים. האם ראוי להשקיע סכום כזה? ההחלטה היא שלכם.

החוויה ושיתוף הפעולה: אפייה ביתית מומלצת יותר

עם תכנון הפקת יום ההולדת לילדכם, אתם חושבים דרך קבע על החוויה שתיצרו לילדכם. זאת הסיבה שבחרתם ליום ההולדת אטרקציה כדוגמת מתנפחים לילדיםהיא מלכדת את הילדים, מעודדת שיתוף פעולה ומעניקה חוויה גדולה. דומה הדבר גם עם עוגה ביתית שלכם: הכנת העוגה יחד עם ילדכם מעניקה לכם זמן איכות, חוויה של הורה-ילד ובעיקר תחושת סיפוק מהתוצר הסופי.

והטעם? היצמדו למתכון מנצח וגם אתם תצליחו!

בסופו של דבר, עוגת יום ההולדת היא עוגת שוקולד בסיסית כאשר עליה יוצקים קישוטים שונים. לשמחתכם, לא מדובר על עוגה מורכבת, אלא על עוגה בחושה: ערבוב כל החומרים בקערה – וקדימה לתנור. אם אתם רחוקים מאד מעולם האפייה ועבורכם מדובר על ניסיון ראשון, תוכלו לבקש המלצה או מתכון נהדר שיסלול את דרככם אל עוגת יום ההולדת המושלמת.

המלצה: שאבו רעיונות מהאינסטגרם

כיום, האופים הגדולים מהארץ ומהעולם משתפים בטיפים, מתכונים וטכניקות לאפיית עוגות מרהיבות! כמו כן, ישנם סרטונים מלאים המדריכים אתכם צעד אחר צעד איך לאפות עוגת ראווה מושלמת. נצלו את יום ההולדת של ילדכם להיכנס לנעליים של אופים – הילד הנרגש שלכם עוד יהיה גאה בכם…

סגור לתגובות על עוגת יום הולדת לילדים – אפייה ביתית או עוגת קונדיטוריה?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן