צילום ברית מילה עם ציוד מקצועי מתקדם 2019

7 בינואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צילום

כל סוג של צילום כלשהו יהיה תלוי באיכות הצלם ובכישרונו, גם אם ברשותו הציוד המתקדם ביותר, הוא לא יוכל להפיק צילומים מקצועיים ואיכותיים אם אין לו את הכישרון לצלם, וכן לעשות את השימוש המקצועי הנכון בציוד המקצועי שברשותו ולהבין מהן כל אפשרויות השימוש בציוד הצילום שברשותו.

זה ידוע כי כיום כולם קונים את המצלמות המשוכללות ביותר, וגם צלמים יכולים להתפאר ולספר כמה הציוד שלהם כל כך משוכלל, אך אינם יודעים כלל איזה שימוש נכון ומדויק לעשות במצלמות אלו ולמעשה קונים מצלמות כאשר אין הם יודעים מהו מגוון אפשרויות הצילום המקצועיות שניתן להפיק מן המצלמות המשוכללות האלו, כך גם צלם שיש לו את כל הציוד המתקדם ביותר כמו גם את כל סוגי וגופי התאורה המשוכללים או היקרים ביותר, זה עלול יהיה להיות חסר תועלת אם לצלם אין את ההכשרה המקצועית הנכונה או את הניסיון ואת כל הידע בתחום המקצועי והטכני של הפעלת ציוד הצילום.

בייחוד בנושאים כמו צילום אירוע של ברית מילה, שזהו אירוע משפחתי אינטימי יותר המשלב בתוכו התרגשות רבה יותר, חרדה של ההורים ובמיוחד של האם לשלומו של התינוק. טקס הברית הוא טקס שמביא לפעמים לידי דמעות את האם, וכאן לצילומים תפקיד חשוב להראות את ההתרגשות הרבה אך לצלם גם את אווירת השמחה הגדולה במקום קטן ובתנאי אור של שעות יום. לציוד מקצועי איכותי שנמצא ברשותו של הצלם ישנו בהחלט תפקיד חשוב ומהותי בצילום של אירועי ברית מילה.

חשוב לזכור כי בניגוד גמור למה שמקובל לחשוב צילום הוא מקצוע שאותו יד ללמוד ככל מקצוע אחר, משך שנים ארוכות במוסדות המוסמכים ללמד את מקצוע הצילום. זהו תחום המשתכלל בצעדי ענק גם מבחינת הטכניקה וגם לאור הייצור הרב והמתקדם של מצלמות משוכללות יותר הנכנסות בכל רגע לשוק הצילום. כיום במיוחד עם השימוש של כל אחד במצלמת הטלפון הנייד הצילום שהפך נגיש לכל אחד, יכול רק לשים יותר דגש על הצילום המקצועי בידי אנשי מקצוע ולא על ידי חובבנים. במיוחד בתקופה הזאת בה כולם מצלמים, הצלם המקצועי צריך להדגיש יותר את המקצועיות שלו ואת הייחוד שלו ולבטא כיצד הצילום שלו עולה על הצילום הרגיל אליו כולם חשופים. נדמה כי עם מצלמת אייפון המשוכללת ביותר ניתן יהיה לצלם כל תמונה באיכות מדהימה, אך למעשה אין זה כך, וכאן בא לידי ביטוי מקומו של הצלם המקצועי שכל תמונה שלו צריכה להראות באופן ברור וחד עד כמה ההבדלים בתמונות גדולים, גם באופן הטכני שלהם ובאיכויות וגם בעיקר בהתפעלות שהם יוצרים אצל הצופה. עם הציוד המשוכלל המתאים ביותר אותו יודע כיצד להפעיל במיומנות צלם לברית שהוא מקצוען, מגוון איכות התמונות והאפקטים הוא רב ומרשים יותר. אך כאן כמובן נשאלת השאלה אם הצלם רק קונה ציוד יותר משוכלל או גם יודע ומכיר את כל המידע המקצועי בתחום ויודע כיצד להשתמש בציוד האיכותי שברשותו. התוצאות אמורות להתבטא באיכות התמונות שלו, בצפייה בהפקות אלבומים דיגיטליים שיצר וכמובן במגוון האירועים בהם צילם עם חוג לקוחות מרוצה מאד ועם ממליצים רבים. כלקוחות המזמינים צלם מקצועי לאירוע שלהם, חשוב יהיה לבדוק כל פרמטר כזה כמו גם את איכות ואת סוג הציוד שברשות הצלם. במיוחד כאשר הצלם מציע חבילת צילום זולה מאד, זה דווקא עלול ליצור חשד גם מבחינת איכות הציוד שברשותו ובאיזו מצלמה הוא מצלם, וגם בגלל חשיבה בהיום כולם מצלמים וזה לא תפקיד קשה כל כך, זו יכולה להיות השלמת הכנסה, וכאן נופלים למעשה על חאפר שיכול להרוס לכם את האירוע החשוב שלכם ולקבל ממנו תמונות באיכות ירודה מאד ובטיפול לא מקצועי לחלוטין. לכן כל אחד יכול למעשה לרכוש את הציוד היוקרתי והחדיש ביותר בתחום הצילום, אך כל עוד אין ברשותו את הידע המקצועי הרב הנדרש מצלם איכותי, כמו גם את הניסיון רב השנים בצילומי ברית מילה שהם מורכבים יותר ושונים לחלוטין מצילומי אירוע אחרים, לכל הציוד הזה לא תהיה משמעות והיא למעשה רק תעלה אבק ללא שימוש. לכן הקפידו לבחור צלם מקצועי מנוסה הן מבחינת הציוד אך בעיקר גם מבחינת הכישרון, בבחירת צלם לאירוע ברית המילה שלכם.

סגור לתגובות על צילום ברית מילה עם ציוד מקצועי מתקדם 2019

מאת:

פרסם באתר כ - 5 מאמרים.

.

דילוג לתוכן