Unlike: כללי בטיחות לחיפוש טבעת באינטרנט

6 בינואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תכשיטים ויהלומים

האם דמיינת לעצמך אי פעם שתצטרך לקבל הנחיות איך לחפש את טבעת האירוסין באינטרנט? כל המידע שאתה מחפש שקוף בפני החברים שלך, וגם בפני בת הזוג שלך. כך תחפש ותמצא טבעת בזהירות רבה מבלי שהיא תעלה על ההפתעה הגדולה שאתה מכין לה.

"היי חברים, המלצות על חנויות תכשיטים?"

הרשת החברתית פייסבוק היא הרבה מעבר לרשת חברתית. המון פעמים ישנם המשתמשים המנסים לקבל את עזרת החברים שלהם במציאת אנשי מקצוע מומלצים, קבלת המלצות על מסעדות וכדומה. הטעות שאתה תוכל לעשות? לבקש את עזרת החברים למצוא חנות תכשיטים המציעה למכירה טבעות אירוסין. מובן כי מדובר על טעות שאינה די שכיחה, אך לעתים מתוך חוסר תשומת לב ניתן לכתוב סטטוס שכזה שהמחיר שלו הינו הצעת נישואין שכנראה לא תהיה הפתעה גדולה בפני בת הזוג שלך.

אל תעקוב אחר חשבונות של חנויות תכשיטים

אם אתם משתמש בפייסבוק ובאינסטגרם, זכור כי הדבר האחרון שאתה צריך לעשות הוא לעקוב אחר חשבונות של חנויות תכשיטים. הסיבה? בת הזוג שלך יכולה לראות בכל רגע נתון אחר מי אתה עוקב. בעת שהיא אכן תגלה כי התחלת לעקוב אחר חנויות שכאלו, היא תבין במהרה כי ההצעה שתכננת לה מתקרבת בצעדי ענק, כך שהמטרה שלך להפתיע ולרגש תתחלף בהצעה ידועה מראש. תוכל להיכנס לפרופילים אלו בכל פעם מחדש ולמחוק לאחר מכן את היסטוריית החיפושים שלך.

לייקים על תמונות? ממש אבל ממש מחוץ לתמונה!

דומה הדבר גם עם לייקים על תמונות של טבעות, מבצעים או סטטוסים שפרסמה חנות התכשיטים. כידוע, בת הזוג שלך עוקבת אחר כל תנועה שלך ברשתות החברתיות, מבלי שהוא עושה דבר. בעת שאתה מגיב לסטטוס או לתמונה – גם בתגובה מילולית וגם באמצעות לייק, מיד עולה על הקיר שלה התגובה שלך. מדוע שבן הזוג שלה יגיב על תמונה של טבעת אירוסין אם אין לו כוונה לרכוש טבעת שכזו עבורה? על מנת לשמר את ההפתעה הגדולה שאתה מכין, בסס לעצמך תנאי חיפוש אידיאליים שלא כוללים השארת תגובות.

השתדל למחוק את היסטוריית החיפושים שלך

ואם את החיפוש שלך אתה ממקד באתרי אינטרנט, יהיה חכם מאד למחוק את היסטוריית החיפושים שלך. אומנם כמעט ולא סביר שבת הזוג שלך תלך אחריך להיסטוריית החיפושים, אך לעתים נעשה שימוש ביישום זה על מנת לחזור לכתבה או לאתר מסוים, כך שמספיקה פעם אחת בלבד שהיא תחזור לנישה זו ותגלה כי אתה גולש באתרים של טבעות.

סגור לתגובות על Unlike: כללי בטיחות לחיפוש טבעת באינטרנט

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן