מא' ועד ת' – כך פועל שירות מצבר עד הבית

23 בדצמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב

לפני כמה שנים שמתם לעצמכם תזכורת ביומן להחליף את המצבר ברכב בתאריך מסוים. גם אתם, כמו עוד המון נהגים אחרים, חששתם מאד מיום החלפת המצבר, ואולי גם בצדק. אולי בפעם האחרונה שהחלפתם את המצבר הייתם צריכים להשקיע שעות ארוכות ולוגיסטיקה סבוכה, אך כעת המצבר מוחלף אצלכם בבית! איך זה בדיוק עובד? עם הזמנת השירות על ידכם, הגעת המתקין והחלפת המצבר!

אירוע חירום או הזמנה מראש: אתם מזמינים את השירות:

ישנם הנהגים שמתכוננים מראש להחלפת המצבר שלהם, אך גם ישנם הנהגים שעד שאינם מוצאים עצמם במצב חירום – לא יחשבו על החלפת המצבר. עם שירות של מצבר עד הבית בחיפה, עומדות בפניכם שתי אפשרויות: האחת היא להזמין את המצבר מבעוד מועד, ואילו האפשרות השניה היא ליהנות משירות SOS הזמין לכם כאשר אתם מוצאים עצמכם עם מצבר שלא מתפקד כנדרש. הזמנת השירות דומה להזמנת משלוח טייק-אוואי: אתם מתקשרים, מתארים את השירות הנדרש על ידכם וחנות המצברים דואגת לשלוח אליכם מתקין.

הגעת המתקין: בדיקת המצבר וחוות דעת:

מה שמייחד את השירות של החלפת המצבר בבית שלכם הוא בעיקר אופי השירות. המתקין לא מגיע אך ורק להחליף את המצבר, אלא שהוא דואג גם לבצע בדיקה שמטרתה להבין האם אכן נדרשת החלפה, או שאולי פשוט מדובר על תקלה שניתן לתקן. כל עוד המצבר שלכם באחריות, יוצע לכם לתקן אותו. במידה ועברו שלוש או ארבע שנים מההחלפה האחרונה שלכם, יומלץ לכם לבצע החלפה ולצאת לדרך בטוחה.

שירות של 5 דקות בלבד ושביעות רצון גבוהה:

איך שירות עד הבית יצר מהפכה בעולם המצברים? בעבר הלא כל כך רחוק, נהגים היו צריכים להכניס את החלפת המצבר ללוח הזמנים שלהם, אך כשהשירות מגיע עד אליכם, אתם לא צריכים לתכנן דבר מראש. בסופו של דבר, השירות הממוצע לוקח לערך כחמש דקות, כך שזוהי כל ההשקעה הנדרשת מכם. ניתן לקבוע עם מתקין המצברים גם במקום העבודה שלכם, במרכז מסחרי, באמצע הדרך או בכל מקום אחר לבחירתכם.

סגור לתגובות על מא' ועד ת' – כך פועל שירות מצבר עד הבית

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן