כל הסיבות מדוע קל יותר להציע נישואין כיום

17 בדצמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

שנת 2018 לא דומה לשנת 1988 ובטח שלא לשנת 1968. ככל שעובר הזמן, הטכנולוגיה מתפתחת, המגמות החברתיות משתנות וכך גם הצעות הנישואין המגיעות בהמשך. כיום, אפשר לומר שקל מאד להציע נישואין, ויש לכך 3 סיבות עיקריות:

 

1.בגלל הערוצים הדיגיטלים:

 

הסיבה הראשונה שבגללה קל יותר להציע נישואין כיום, היא בעיקר בזכות הנכסים הדיגיטלים השונים: החל ממנועי החיפוש, דרך פייסבוק ועד האינסטגרם. בעבר הלא רחוק, גברים היו צריכים לבזבז שעות על גבי שעות במטרה למצוא דגמים של טבעות אירוסין. כיום, הודות לגלישה הזמינה והמהירה באינטרנט, ניתן להתרשם מדגמים, להשוות מחירים ואפילו לבצע רכישה מקוונת של טבעות. הערוצים הדיגיטלים גם תורמים בכל הקשור לליקוט המלצות וקבלת רעיונות מגברים אחרים שכבר רכשו את הטבעת, בין היתר באמצעות פורומים וקבוצות שונות ברשת.

 

2.בגלל הפתיחות בין בני הזוג:

 

לא רק הטכנולוגיה שינתה את פניה, אלא גם היחסים בין בני הזוג. ישנה פתיחות גדולה מאד המבוססת על שיח כן שלא בטוח שאפיינה את מערכת היחסים של ההורים שלכם. מערכות היחסים של לפני שלושים שנה היו מערכות מאד תמימות ומאד מסורתיות, שלא היה בהן אפור – אלא רק שחור ולבן. כיום, הזוגות כל כך פתוחים בכל הקשור לשיח על חתונה, עד שהמון נשים לא חוששות כלל לשלוח לגבר שלהן תמונות של הטבעת שהן רוצות לקבל. אישה שאכן שולחת לגבר שלה תמונה של טבעת, חוסכת לו זמן רב שכן כל הנדרש ממנו הוא לרכוש את הטבעת, מבלי צורך לבצע בדיקות מקדימות.

 

3.בגלל האומץ של הגברים:

וגם הגברים נהיו נועזים יותר: כיום הגברים לא חוששים להעניק טבעות אירוסין מיוחדות. בעבר, כל גבר היה מחפש אחר דגם מאד מסוים של טבעת, לרוב של טבעת קלאסית. האומץ של הגברים הפך את הבחירה שלהם למהירה יותר וקלה יותר, פשוט מאחר והם פתוחים לעוד רעיונות, הם פחות מקובעים ויותר גמישים לבחור דגם מעוצב, מיוחד ולא שגרתי. ככל שישנן יותר אופציות פתוחות, כך קל יותר לרכוש טבעת ולהעניק אותה.

סגור לתגובות על כל הסיבות מדוע קל יותר להציע נישואין כיום

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן