מענה אנושי

9 בדצמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים, מימון וכספים

כיצד יכול שירות מענה טלפוני אנושי למשוך לקוחות פוטנציאלים ולשמור על הלקוחות הקיימים?

יש דרכים רבות לנהל עסק מוצלח אך אחד הסודות קשור ללקוחות. כל עסק צריך לקוחות והשלב הראשון הוא לדעת איך למשוך אותם ולגרום להם להכיר את השירות שאתם מציעים. עם זאת, גם לאחר שהלקוח ביצע עסקה או הזמין מכם שירות מסוים, אי אפשר לשקוט על השמרים וצריך לחשוב על דרכים יצירתיות כיצד להשאיר אותו במאגר הלקוחות כלקוח פעיל. כיצד עושים זאת? יש מספר שיטות, אך אחת המוצלחות והיעילות שבהן היא באמצעות שירות טלפוני אנושי.

מהו שירות מענה אנושי?

שירות טלפוני אנושי הוא מיקור חוץ של כל שיחות הטלפון היוצאות והנכנסות למוקד של חברה מקצועית. החברה תעמיד לרשותך נציגים שילמדו היטב את פרטי העסק ויוכלו לנהל שיחה רהוטה עם כל לקוח שיתקשר. בנוסף, השירות יכול לכלול גם מוקד לקביעת תורים, זימון פגישות, מכירה וטלמרקטינג, שירות לקוחות ותחליף למזכירה.

כיצד יכול השירות לסייע לשמירה על לקוחות?

שני הדברים המאפיינים מאד את הדור שלנו הם קצב מהיר ושפע. אנשים היום מצפים לשירות זמין ומענה מהיר, לתשובות מספקות ומקצועיות וליכולת לקנות מוצרים ולקבל שירות מעכשיו לעכשיו. כאשר לקוח קונה מכם מוצר ופונה שוב אך נתקל במענה קולי או בזמן המתנה ממושך, יש סיכוי גבוה שהוא יוותר ויפנה לחפש אחר עסק מתחרה. שירות מענה טלפוני אנושי יכול למנוע את איבוד הלקוחות באמצעות מתן מענה זמין ומהיר. תוכלו לבחור האם לשכור את השירות 24 שעות ביממה, כולל חופשים וסופי שבוע, או למספר שעות כולל לאחר שעות העבודה. כמו כן, המערכות הטכנולוגיות המתקדמות בהם משתמשים במוקדי השירות מאפשרות לנתב את השיחות לנציגים פנויים וכך לוודא שכל מתקשר יקבל מענה מהיר בזמן אמת.

שירות זה מהווה דרך לגרום ללקוחות שלכם להרגיש שהם חשובים לכם וכך גם הזמן היקר שלהם, אך יש לו יתרון נוסף וזו האפשרות למשוך גם לקוחות נוספים.

הגדלת מאגר הלקוחות

חלק ניכר מן האנשים מחפש המלצות מחברים או מכרים לפני שהוא בוחר בשירות של עסק מסוים ובדרך כלל הם מחפשים מידע אודות איכות המוצר הנמכר, איכותו ורמת השירות. כאשר אותם אנשים נתקלים בחוות דעת חיוביות אודות שירות מענה מנציג אנושי, המתקבל במהירות וגם בשעות שהעסק סגור, הם יתרשמו לטובה וירצו להתנסות בעצמם במה שיש לך להציע.

מענה אנושי – השירות שיוכל לסייע לך לשמר לקוחות ולמשוך לקוחות נוספים. פנה עוד היום לקבלת פרטים נוספים אודות השירות וכיצד תוכל להרחיב אותו כך שייתן מענה לצרכים הספציפיים של העסק.

 

סגור לתגובות על מענה אנושי

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן