קורס 3DMAX לנוער בתל אביב

5 באוקטובר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה חינוך ולימודים

דור הילדים והנערים הנוכחי, הם ללא ספק בעלי יתרון מוכח ובלתי ניתן לויכוח בכל הקשור להתעסקות בעולם הטכנולוגיה. בתור דור שנולד ישירות לעולם מודרני וחדיש, קל יותר ל"תפוס ולקלוט" את החומר כי הוא בצורה יותר טבעית. זהו הדבר היחיד שהם מכירים, בניגוד לדור ההורים הנוכחי שחוו את כל תהליך ההתפתחות הטכנולוגי על "בשרם". כמו כן, כל שיפור ופיתוח טכנולוגי כיום, קשור בצורה ישירה יותר או ישירה פחות לכל עולם המדיה הנ"ל- החל מטלפונים ניידים, טלוויזיות חכמות, נגני מולטימדיה ועוד.

סיבות אלו, הן רק חלק מהגורמים לכך שיותר ויותר בני נוער נשאבים לעולם זה, ולעולם המדיה והאנימציות בפרט.

קורס 3Dmax

קורס ה-3Dmax הוא בין הקורסים היחידים שמשלבים גם את התוכנה V-RAY וגם את תוכנת ה-3DSTUDIOMAX- שתי התוכנות הרלוונטיות והבולטות ביותר כיום בעולם התעשייה הזה. במסגרת קורס זה, התלמידים יחשפו וילמדו כיצד לבצע הדמיות פוטו ריאליסטיות שכוללות עיצוב בניין מגורים, משרד, מטבח, חדר עבודה ועוד אלף ואחת דוגמאות.

באמצעות שילוב סילבוס תכנים עשיר ורחב, עם סגל מרצים נלהב ועתיר ניסיון, אנו נסייע לכם לצלוח את הקורס הזה בהצלחה. באמצעות יחס חניכה אישי, ליווי צמוד והעשרת הידע האישי שלכם- תצליחו להעשיר ולהעלות את רמת הידע שלכם בכמה מונים. יותר חשוב מכך, נעזור לכם לעצב ולהתחיל לבנות את הפאזל האישי שלכם בעולם ה-3D.

בני נוער ועולם ה-3D

בהקשר לדור הילדים הנוכחי שדיברנו עליו, אנו במכללת ANIMAYA זיהינו את הפוטנציאל הטמון בשילוב תחום כה מתקדם ורלוונטי, והצמדתו לבני נוער שנחשפו אליו (בין אם במודע ובין אם לא במודע) מגיל קטן. במסגרת קורס 3DMAX  , אנו נחשוף את הילדים לאט לאט לעולם התוכן העצום והרחב הזה, תוך קישור והבהרת החומר על ידי דברים הרלוונטיים לעולמם האישי.

אצלנו במכללת ANIMAYA אנו נגרום לכם למצות את הפוטנציאל שלכם. כמו כן, נסייע לכם במציאת מקום עבודה ובהשתלבות בתעשייה. מעבר לכך, תסיימו את הקורס עם תיק עבודות "שמן", איכותי ומקיף שיסייע לכם בעת מציאת מקום עבודה עבורכם.

סגור לתגובות על קורס 3DMAX לנוער בתל אביב

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן