עיצוב משרדים עבור רופאים, דוקטורים ומרפאות

30 ביולי 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

עיצוב משרדים קובע במידה רבה את האווירה ואת אופי העבודה במשרד. כאשר אנחנו רוצים לעצב משרד של רופאים אנחנו צריכים לעצב את המשרד בצורה שתשרה בו אווירה נעימה וחמימה. מומלץ לצבוע משרדים של רופאים בצבעים חמים כמו צהוב, סגול או אדום. לא מומלץ לצבוע משרדי רופא בצבע לבן או בצבע ירוק או תכלת. צבעים אלו משדרים תחושה של קור ושל ניכור. כאשר אנשים באים לרופא הם עלולים לחוש מתח ולחץ וככל שהעיצוב של המשרד יהיה נעים יותר כך העיצוב יהפוך את האווירה במשרד ליותר נעימה וכך לשפר את איכות הטיפול שהמטופלים מקבלים.

עיצוב פנים – איך עיצוב הפנים ישפיע על אופי העבודה שלנו?

עיצוב פנים של המשרד שלנו יכול להשפיע בצורה ניכרת מאוד על העבודה שלנו. רוב האנשים חושבים שעיצוב של משרד כולל רק קנייה של שולחנות כתיבה וכונניות ספרים. למעשה עיצוב פנים של משרדים צריך להעניק למשרד אווירה שתתאים לתחום הפעילות שלו. מעצב פנים איכותי ידע לעצב את המשרד שלנו בהתאם לאופי העבודה שלנו. מעצבת פנים תדע למשל לעצב משרד עורכי דין בצורה שתשדר מקצועיות רבה ורצינות. העיצוב חשוב במיוחד גם למען יצירת רושם יוקרתי על הלקוחות שלנו וגם בשביל התחושה של העובדים בעסק שלנו שבאים כל בוקר למשרד. כאשר המשרד מעוצב בצורה נעימה לעובדים שלנו יהיה נעים יותר וקל יותר לבצע את התפקיד שלהם.

עיצוב משרדים – עיצוב משרדי מכירות והקשר שלו להגברת התפוקה של העסק שלנו

גם עיצוב משרדים כמו משרדי מכירות יכול להשפיע רבות על דרכי העבודה והתפוקה של העסק שלנו. כאשר אנחנו באים לעצב את משרד המכירות שלנו כדאי לנו לעצב אותו כך שהוא יהיה חלל פתוח ומרחב עבודה משותף לכל העובדים (חוץ מהמנהלים הבכירים שרצוי שיהיה להם משרד נפרד או חלל עבודה מופרד משאר העובדים). כאשר כל העובדים עובדים ביחד באותו החלל נוצרת בניהם תחרות על ההישגים. תחרות זו יכולה לעודד את העובדים השונים שלנו לשפר את הביצועים שלהם ולהגדיל את כמות המכירות שלהם. מומלץ להקפיד גם שבכל משרד יהיה גם חלל מנוחה לעובדים בו הם יוכלו לאכול או לשתות קפה בחברת העובדים האחרים. מומלץ לעצב את המשרדים בצבעים בהירים שיעודדו רעננות וחדשנות – כי משרד שהצבע של הקירות והריהוט בו כהה יכול לעייף את העובדים שלנו ולגרום להם לעבוד לאט יותר.

 

סגור לתגובות על עיצוב משרדים עבור רופאים, דוקטורים ומרפאות

מאת:

סטודיו מג'נטה אינטריורס מתמחה בעיצוב פנים לבתים פרטיים, משרדים ועסקים בישראל. אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצידך.

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן