להנציח את הרגעים היפים על עץ

2 באוגוסט 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב

למשרד, לחדר בבית, לאחד המדפים או בכל מקום אחר שתבחרו – הדפסה על עץ היא דרך מושלמת להנציח את הרגעים היפים ביותר של החיים.

אנחנו במתנות קטנות מקפידים להתעדכן בכל הטרנדים החדשים ולהביא אותם ללקוחותינו, זה בדיוק הסיפור של הדפסה על עץ. אם בעבר היה מקובל לפתח תמונות ולשים אותם בתוך מסגרות או אלבומים, הרי שכיום יש אפשרויות רבות נוספות, כמו הדפסה על בלוקים עשויים מעץ. בלוק העץ מגיע בגדלים שונים והוא משווה מראה טבעי ואותנטי, אך כמובן שכדי ליהנות מהאפקט המיוחד חשוב שגם הבלוקים עצמם יהיו איכותיים וגם שההדפסה תהיה מקצועית, וזה בדיוק מה שאתם מקבלים אצלנו במתנות קטנות.

מתי זה יכול להתאים?

בלוק עץ מודפס יכול להתאים כמתנה לאנשים יקרים, ואז תוכלו לבחור להדפיס תמונה של אותו אדם או שלכם יחד ולהפתיע אותו עם מתנה מקורית ומיוחדת. אפשרות נוספת היא לרכוש את המוצר עבור עצמכם כדי לקשט את הבית, ואז תוכלו להניח אותו על השידה שליד המיטה, או על אחד המדפים והשולחנות הנמצאים בכל אחד מחדרי הבית. ואם אתם רוצים להחליף את התמונה המשפחתית שיש לכם על השולחן במשרד, בלוק עץ מודפס זאת האלטרנטיבה המושלמת. עכשיו נשאר לכם רק לבחור את התמונה היפה ביותר.

ואיך זה מגיע אליכם?

תוכלו לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הבאות. האפשרות הראשונה היא להגיע לסניף שלנו בקיריון בקרית ביאליק ולאסוף בעצמכם, והאפשרות השנייה היא להזמין משלוח עד הבית בתוספת תשלום. אז מה יותר נוח לכם?

מתנות קטנות – הבית שלכם למתנות מקוריות ומושקעות, במחירים אטרקטיביים, שירות אדיב ומקצועי ואיכות ללא פשרות. אז למה אתם מחכים? כנסו לאתר ובחרו תמונה להדפסה על עץ, בעיצוב יפהפה ומיוחד.

סגור לתגובות על להנציח את הרגעים היפים על עץ

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן