הקשר בין תאריך האירוע ותקציב האירוע שלכם

23 ביולי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

הסטטוס "מאורסים" מרגש אתכם, מציף אתכם ובעיקר מניע אתכם להתחיל ולתכנן את האירוע שתמיד חלמתם עליו: החתונה! מטבע הדברים, הדברים הראשונים שאתם חושבים עליהם הם גני אירועים במרכז שאותם תרצו לראות. הדבר הבא בו מושקעת תשומת הלב שלכם? תאריך האירוע, ובצדק. רגע לפני שאתם משחקים במספרים, דעו כי התאריך בו תתחתנו ישפיע על עלות האירוע שלכם. איך מומלץ לכם להתחיל את המסע? עם הגדרת תקציב שתנחה אתכם לאורך כל תהליך הפקת האירוע.

 

מדוע הצעד הראשון בתכנון הפקת האירוע הוא תקציב?

עליכם לתפוס את אירוע החתונה שלכם כעסק כלכלי לכל דבר. קחו בחשבון כי האירוע מבוסס בעיקרו על הוצאות, כאשר ההכנסות הן המתנות שאתם עתידים לקבל מקהל האורחים שלכם. בעת שיש לכם תקציב מוגדר מראש המבוסס על החסכונות שלכם, ההון העצמי שלכם והמתנות שאתם מקבלים מההורים שלכם, אתם יכולים לתכנן את האירוע שלכם בצורה כזו המאפשרת לכם לקבל החלטות נבונות, מושכלות ובעיקר כלכליות. התקציב הוא זה שינחה אתכם בבחירות שלכם וישקף בפניכם מה אתם יכולים להרשות לעצמם, מה לא ועל מה תצטרכו לוותר.

 

100%: שמונים אחוזים למתחם האירועים, עשרים נוספים לספקים

התקציב שלכם צריך להיות מחולק בצורה מאד ברורה: שמונים אחוזים מהתקציב, ללא כל קשר לגובה התקציב שלכם, צריכים להיות מוקדשים למתחם האירועים בו תתקדשו בברית הנישואין. עשרים אחוזים נוספים יהיו מוקדשים לנותני השירות הנוספים שהם הספקים שלכם שיככבו באירוע ויהפכו אותו לאירוע שתמיד חלמתם עליו. ניהול נכון של התקציב הוא מה שיאפשר לכם להיות עם יד על הדופק דרך קבע ולהיות במצב מאוזן ומבוקר על ההוצאות השונות שלכם. הפקת אירוע ללא תקציב מסכנת אתכם בחור בכיס ובסיכויים שלכם לסיים את האירוע עם רווח.

 

עונה, יום ותקציב האירוע שלכם

אז מה הקשר באמת בין גן אירועים במרכז ובין תאריך האירוע שלכם? תקציב האירוע שלכם הינו סכום מסוים שאיתו אתם יוצאים לדרך עם הפקת האירוע. כל בחירה שתעשו לאורך הפקת האירוע שלכם עולה לכם כסף, כאשר גם תאריך האירוע שלכם עולה כסף. איך זה עובד? אירועי הקיץ הינם יקרים יותר, בעוד אירועי החורף הינם זולים יותר. כך גם עם אירועים הנערכים בתחילת השבוע שהינם זולים יותר בהשוואה לאירועי סוף השבוע. בעת שאתם מגדירים את התקציב ומבינים מה הסכום שאיתו אתם יכולים להתנהל לאורך האירוע, אתם יכולים גם לקבוע את העונה ואת היום בהם תתחתנו.

סגור לתגובות על הקשר בין תאריך האירוע ותקציב האירוע שלכם

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן