החדשות המוזרות של היום – מהעולם

7 ביולי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

חדשות היום יכולות ללבוש צורות רבות. אנחנו יכולים לצרוך את החדשות הרגילות שרובן רעות, מפחידות ומקומיות אך אנחנו יכולים במקביל גם להסתכל ימינה ושמאלה, מעבר לפופיק שלנו ולראות מה קורה בעולם המוזר שלנו. מסתבר שיש לא מעט חדשות היום שהן בלתי שגרתיות, מוזרות, מצחיקות ומשעשעות ולו רק בגלל שהן מתרחשות אלפי קילומטרים מכאן.

אז הנה סקירה של חדשות היום המוזרות ביותר שמגיעות אלינו ממקומות שונים ברחבי הגלובוס.

ספיידר נגד מן – בדרך כלל כאשר אנחנו רואים עכביש בבית, אנחנו ממשיכים בשגרת יומנו. יש כאלו שהורגים אותם במחי נעל ויש כאלו שמניחים להם לנפשם במחשבה שידינו על העליונה. אבל לא כך קרה למשפחה בפרברי סנט לואיס. לאחר שרכשו את הדירה הנכספת גילו אלפי עכבישים ארסיים שניגרו מהתקרות והקירות.

גם חברות הדברה שהוזמנו למגר את נחילי העכבישים לא הצליחו במשימה והמשפחה עזבה את הבית ותבעה את מי שמכר לה את הבית. נכון להיום אין דיירים בדירת העכבישים. הרשויות עטפו את הדירה ביריעות גדולות ולפי הערכות עדיין מצויים שם למעלה מ-5,000 עכבישים.

הבריחה הגדולה – לפי סוכנות הידיעות AP מטופל בבית חולים באריזונה החליט שהוא הבריא וכי אין צורך ממשי להמשך האשפוז שלו. לכן הוא תכנן את הבריחה הגדולה שלו מבית החולים.

המטופל חיפש אמצעי מילוט ובחר לגנוב אמבולנס מצי האמבולנסים של בית החולים שבו אושפז. תודות למכשיר הניווט שהותקן באמבולנס איתרו השוטרים את האמבולנס במהירות רבה – הוא היה בביתו של המטופל!!!. כעת המטופל ניצב לפני משפט פלילי ארוך.

מזל טוב, יש לך בן גמד!! – רק כאשר הבן שלו נולד, הבין הבעל שהילד לא שלו. 9 חודשים אחרי שהתחתנו בני זוג מוולנסיה, ספרד בנם הגיח לעולם. למרבה ההפתעה, גילו בני הזוג שהילד בעל מבנה גוף של "גמדים".

לאחר בירור קצר התוודתה האישה וסיפרה שבעת מסיבת הרווקות קיימה יחסי מין עם החשפן שהוזמן לבדר את הרווקות. לאותו חשפן היה מאפיין מיוחד – הוא היה חשפן גמד. נכון להיום וולנסיה גועשת ורוגשת בעקבות החדשות הללו.

מזכרת אקזוטית מהטיול בויאטנם – מתכננים טיול לויאטנם? אולי כדאי שתקראו את הידיעה הזו. דניאלה, היא בחורה סקוטית בת 24 שהחליטה לעשות טיול בויאטנם. כאשר היא חזרה לאדינבורו היא גילתה שהיא מדממת מהאף.

היא חשבה שהדימום הוא תוצר של תאונת אופניים קלה שחוותה לאחרונה, אולם באחת המקלחות היא גילתה שיש לה ייצור שחי בתוך האף שלה. היא סיפרה שהיא הרגישה משהו שיוצא מהאף שלה ומגיע עד לשפתיה. היא מיהרה למראה וראתה שחיה יוצאת לה מהאף.

מיד נסעה דניאלה לבית החולים, שם לקח לרופאים יותר מחצי שעה לחלץ עלוקה ארוכה ומפותלת מתוך האף שלה. לדברי הרופאים, אם הם לא היו מחלצים ממנה את העלוקה החמקמקה, היא הייה עלולה להגיע אל המוח שלה ולגרום לנזק חמור.

צמרמורת: 1000 מוזיקאים לומדים לעוף עם הפו פייטרס

סגור לתגובות על החדשות המוזרות של היום – מהעולם

מאת:

אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים זה רק כיסוי. בחיים האמיתיים אני אוסף חתולים מהרחוב ומשקיע בהם את הנשמה למרות שאני יודע שאין להם טיפת הערכה כלפיי.

פרסם באתר כ - 29 מאמרים.

.

דילוג לתוכן