מתנפחים לילדים – לא רק באירועי ילדים

25 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

המתקנים המתנפחים אומנם משווקים כמתקנים המיועדים לילדים, אך אין זה אומר שרק באירועי ילדים בהגדרתם ניתן לשלב אותם. כיום, בעידן שבו קשה מאד לחצות את סף הריגוש של הילדים וכי המסכים הם אלו המרתקים אותם יותר מכל, דעו כי כדאי לשלב מתנפחים לילדים גם באירועים אחרים שאינם ימי ספורט מטעם בית הספר, אירוע תנועת נוער או קייטנת קיץ. באילו אירועים תוכלו לשלב אותם ומדוע דווקא הם אלו המתאימים ביותר לאירועים?

 

באירוע משפחות עסקי, גם הילדים לוקחים חלק

עד לפני עשור לערך, אירועי החברה הגדולים שהיו נחגגים היו אירועים שכללו חליפות, עניבות ולחיצות ידיים. כיום, מנהלות משאבי האנוש ומנכ"לי החברות הבינו כי הדרך הטובה ביותר לגבש את העובדים היא דרך המשפחות שלהם. כך, אירועי החברה הנערכים כיום מקבלים אופי מעט שונה, שאליו מוזמנים העובדים ובני המשפחה שלהם ליום כייף של ממש. כשם שדואגים לחוויה בידורית נפלאה לקהל המבוגר, חשוב לקחת בחשבון גם את הילדים ולשלב להם מתנפחים לילדים.

 

חתונת צהריים בבריכה? דאגו גם לילדים!

אם עד לא מזמן היה זה היום החמישי בשבוע שהיה הבחירה המועדפת על הזוגות המאורסים, הרי שכיום חתונות השישי צהריים מסתמנות כלהיט התורן. אם גם אתם חוגגים את החתונה שלכם כחתונת קיץ צהריים כאשר לב האטרקציה היא בריכה, כדאי שתדאגו לשלב גם מתנפחים לילדים. אירועי הצהריים נחגגים המון פעמים בעקבות החלטה אסטרטגית לארח גם ילדים הכוללים אחיינים וילדים של החברים הכי טובים. על כן, אם אתם רוצים לארח אותם על הצד הטוב ביותר בהנחה ואתם חוגגים את האירוע באווירת הפנינג – שלבו גם מתנפחים לילדים.

 

פעילות מנצחת לילדים מגילאי 4 ועד 12!

מדוע כדאי להעסיק את הילדים דווקא באמצעות מתנפחים לילדים? אז נכון שיש עוד המון דרכים להתחשב בילדים ולהעניק להם תשומת לב, אך המציאות היא שהילדים של שנת 2018 רוב הזמן ישובים ונמצאים בתת פעילות. המתקנים המתנפחים גם מעניקים לילדים חוויה בלתי מנוצחת וגם מעודדים אותם להניע את גופם ולהוציא אנרגיה! כמו כן, מדובר על אטרקציה אחת המשמחת מנעד רחב של ילדים בגילאים 4 ועד 12.

 

סגור לתגובות על מתנפחים לילדים – לא רק באירועי ילדים

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן