החתונה החברתית – חסרונות שמתעלים על יתרונות

21 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

בשנים האחרונות עולות עוד ועוד מגמות שונות בענף החתונות המציעות דרכים שונות לחגיגת האירוע המרגש. כזוג מאורס, אתם רוצים להבטיח אירוע לא פחות ממושלם, כאשר לא תמיד יודעים באיזו דרך לבחור. בעת שאתם חוגגים עם אולם שבחרתם מתוך אולמות אירועים במרכז, אתם שקטים כי האורחים שלכם יתארחו על הצד הטוב ביותר. מנגד, ישנן דרכים נוספות לחגוג את האירוע שלכם כמו החתונה החברתית, שמסתמנת כפח שאפשר ליפול בו בקלות. מה החסרונות שיש לכם עם החתונה החברתית?

 

מתנות לאירוע שלכם? לא במקרה הזה

כידוע, החתונה החברתית הינה חתונה שלא נערכה בגני אירועים או אולמות אירועים במרכז, אלא במרחבים פתוחים או בבית פרטי. הרציונאל? כל אחד מהמוזמנים תורם חלק לאירוע במקום השכרת שירותים מספקים שונים. באופן זה, ישנם האורחים שמבשלים אוכל לאירוע, אורחים שמצלמים את האירוע ואורחים שתפקידם יהיה לסדר את השולחנות. המשמעות היא שזו המתנה של האורחים לזוג המאושר, כך שמתנות בצורתן המקובלת באירוע שכזה לא תקבלו.

 

במקום לארח אתם מתארחים

כחתן וכלה התפקיד שלכם הוא גם לארח את האורחים שלכם. למרות הסטטוס המרגש שלכם, הרי שעליכם לזכור שאתם בעלי האירוע, מה שאומר שחשוב מאד לדאוג לרווחת האורחים, לנוחות שלהם ולשביעות רצונם. מה שקורה המון פעמים בחתונות מסוג שכזה בהן על האורחים שלכם לעבוד, הוא שאתם מתארחים באירוע של עצמכם בעוד האורחים שלכם הם אלו שעליהם לעבוד קשה באירוע. מנגד, אירועים הנערכים עם אולמות אירועים במרכז מאפשרים גם לכם שלא לעבוד קשה שכן יש לכם מנהל אירוע, ובטח שהאורחים שלכם מגיעים להתארח כיד המלך.

אין לכם כל שליטה על טיב האירוע

 

ואולי הדבר החשוב ביותר הוא שעם אירוע שכזה אין לכם באמת שליטה על טיב האירוע שלכם. עם אירועים הנחגגים עם אולמות אירועים במרכז אתם קובעים סטנדרט לאירוע ועושים בחירות מושכלות. האם תוכלו לשלוט על טיב האוכל שהאורחים שלכם יבשלו, על איכות התמונות שיופקו מהאירוע החד פעמי הזה בחייכם ומהפלייליסט באירוע? מיזם חברתי שכזה אולי מתאים לאירועים אחרים, אך לא לאירוע נדיר וחד פעמי כמו חתונה.

סגור לתגובות על החתונה החברתית – חסרונות שמתעלים על יתרונות

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן