לכל תפקיד יש כיסא

6 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב

כיסא מנהלים הוא חלק מהמראה הכולל ומהרושם שיוצר משרד, אך בל נשכח שלא הכל סביב הרושם. בשביל עבודה יעילה, לעובד צריך להיות נוח.

כסאות מנהל המיוצרים מחומר גלם איכותי, כזה המתאים לצורת הישיבה, מאפשרים לעבוד מול מחשב ולקוחות בלי ליצור הכבדה על שריר הגב או העורף.

העובדים במשרד ישובים שעות רבות מדי יום מול המחשב ובפגישות עם אנשים. לכן, כדי להימנע מתאונות עבודה שנגרמו מישיבה לא נכונה במשך תקופה, כיסאות מנהל של ריהוטק מבטיח לכם עיצוב מיוחד המתאים לתמיכה בגוף בעת העבודה.

מתחדשים בריהוט כחול לבן

בריהוטק תמצאו מגון רחב של כיסאות למשרדים, כולל כסאות מנהל עם וללא ידיות, משענת מתכווננת בגובה שונה עם תמיכה לעורף, וצורות ריפוד שונות, כך שתוכלו לבחור את הכיסא הנכון ביותר עבור העובדים שלכם, בהתאמה אישית. רצוי להתאים את גובה הכיסא לגובה האדם היושב עליו ולוודא כי המשענת לא גובהה מדי עבורו, שאז היא לא תספק את התמיכה הנכונה עבור הגב. משענת עורף לא מתאימה לכל האנשים ולכן בחרו במשענת מתפרקת במידת הצורך, שתאפשר שימוש בכיסא על ידי מספר עובדים.

כל הכיסאות של ריהוטק מגיעים עם עיצוב מרשים ויוקרתי, וישתלבו נהדר בכל משרד. חומרי הגלם הם מהמובחרים ביותר ואיכות העבודה מקצועית ומדויק, כך שכל כיסא יחזיק שנים רבות ויהיה בשימוש לאורך זמן.

מחדשים את המשרד? זה הזמן לפנות לריהוטק ולהצטייד בריהוט משרדי מעוצב, איכותי והכי חשוב- נוח. כל המוצרים הם תוצרת הארץ כחול לבן ומותאמים לאופי שלנו הישראלים, ולעיצוב המועדף עלינו.

בואו לביקור בריהוטק והתרשמו ממגוון הדגמים של הכסאות מנהל הקיימים. עד הביקור, מוזמנים להיכנס לגלריה וקבל טעימה קטנה מהמבחר האיכותי של ריהוטק.

 

סגור לתגובות על לכל תפקיד יש כיסא

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן