מאמר איכותי למאמר קידום

5 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה שיווק באינטרנט

מה ההבדל בין מאמר איכותי למאמר קידום

שניים מהמאמרים הפופולריים ביותר לכתיבה הם מאמרי קידום ומאמרים לאתר. מדובר על עבודה שונה ובמאמר הנ"ל נסביר את ההבדל.

 

מהו מאמר קידום

 

מאמר קידום יהיה מאמר אשר מסייע לקידום אורגני. איכות המאמר צריכה להיות בעלת סטנדרטים גבוהים ולכלול מילת מפתח ראשית שתחזור מספר פעמים- בכותרות ובהמשך המאמר.
יתרה מכך, מילת המפתח יכולה לחזור גם בכותרת המשנה במטרה לסייע לפעולת קידום האתר.. לא מעט לקוחות יכולים לבקש כי תופענה מספר מילות מפתח במאמר. עם זאת, שילוב רב של מילות מפתח עשוי לפגוע במאמר מבחינת האיכות ולכן תדרוש עבודה נוספת מצידו של כותב התוכן.

 

מהו מאמר לאתר

 

מאמרי קידום הינם מאמרים המפוזרים באינטרנט באתרים שונים במטרה לתרום לקידום האתר  אך במקרה של מאמר לאתר מדובר במאמר המופיע באתר של לקוח. היות ומדובר באתר של לקוח המאמר צריך להיות מוקפד יותר וכן שיווקי יותר- מאמר  המזכיר את היתרונות שיש ללקוח על פני מתחרים. נוסף על כך , מאמר מסוג זה דורש ללמוד את הנושא בקפידה וגם לראיין את הלקוח. אם תרצו, אותם מאמרים מהווים את האני מאמין של הלקוח ולכן יש להקדיש זמן רב יותר לכתיבתם. למעשה, אנשים הנכנסים לאתר יכולים להיות משוכנעים כי הכתיבה נעשתה על ידי בעל העסק.

 

פנייה לחברת תוכן מקצועית תבטיח איכות רבה

 

במידה והנכם זקוקים לכתיבת תוכן מקצועית, הרי פנייה לחברה המספקת שירות כתיבת תוכן ברמה גבוהה תענה על הדרישות שלכם. פנייה לחברה בה מועסקים כותבי תוכן בעלי ניסיון רב תאפשר לכם לדעת כי אתם מצויים בידיים טובות והתוכן שלכם יהיה איכותי.

לסיכומו של דבר

כפי שניתן להבין, יש הבדל משמעותי בין מאמר קידום לבין מאמר הנכתב עבור לקוח. מאמר הנכתב עבור אתר של לקוח דורש חשיבה יתרה והשקעה רבה יותר. נוסף על כך, זמן העבודה דורש התייחסות אחרת מבחינת התשלום. עם זאת, גם בכתיבת מאמר קידום וגם בכתיבת מאמר לאתר לקוח חשוב מאד לעבור על התכנים פעם נוספת על מנת לוודא כי כל הדרישות נכללות במאמרים.

לאתר של חברת מדיה ישראל לחצו על הקישור https://mediaisrael.co.il/

סגור לתגובות על מאמר איכותי למאמר קידום

מאת:

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן