כל השאלות שישאל אתכם מנהל האירוע בפגישה הראשונה

27 במאי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

להלן מקבץ שאלות שיישאלו בידי מנהל אירוע באולם אירועים. כשאתם יוזמים אירוע, מאד חשוב לבוא מוכנים. השאלות הללו גם יעזרו לכם לדעת מה אתם למעשה רוצים להפיק באירוע שלכם. מנהל חברת ההפקות יעשה את המיטב בשביל לגרום לזה להתממש הלכה למעשה.

מהו סוג האירוע?

האירוע עשוי להיות משהו שממקד בכם כאינדיבידואלים, כמו למשל חתונה, בר/בת מצווה, בריתות, ואפילו אירוע חברה בבעלות או עסק עצמאי שלכם. לעומת זאת, האירוע עשוי להיות גם כינוס עסקי, בו משתתפים כמה עסקים, למשל תערוכות, ימי עיון וכד'. 2 האירועים שונים לחלוטין זה מזה, ההיערכות אחרת, סוגי הריהוט ועזרי הריהוט הם אחרים, וכד'. לכן, מאד חשוב לדעת בדיוק מהו האירוע לשמו אתם עומדים להתכנס בתוך אולם אירועים במרכז.

כמה משתתפים צפויים להגיע?

השאלה הבאה תעסוק בכמות המשתתפים הצפויה לפקוד את האירוע. אולם אירועים בראשון לציון, כמו בכל מקום אחר בארץ, מכיל איזושהי הגבלה של משתתפים מטעמי צפיפות. גן אירועים בראשון לציון המספק מקום ל- 1,000 איש לא יוכל להציע ל- 1,200. אולם אירועים בראשון לציון המספק למקום ל- 500 איש, לא יוכל להציע מקום ל- 600. לכן, מאד חשוב לדעת כמה יגיעו, על מנת שהוא ימצא לכם את המקום הנכון ביותר עיבורכם לכינון האירוע.

מהם פרטי ההפקה הרצויים לכם?

תקליטנים או מוזיקה חיה (או שילוב שלהם)? קייטרינג כשר בהכשר מסוים או אחר? באיזו צורת השולחנות והכסאות יסודרו? בדרך זו יידע מנהל האירוע מהו סגנון האירוע המתגבש ויתחיל לעבוד על כינונו הלכה למעשה, בהתאם לתשובות אשר העליתם.

האם יש אילוצים בסידורי הישיבה באולם או בגן?

השאלה הזו נשמעת תמימה אבל היא מאד חשובה. ברור שאם יש לכם אירוע, קרוב המשפחה הכי קרוב או החבר הכי טוב לא יוכלו לשבת, גם לא באופן אקראי ובטעות, ליד תאי מלתחה או בכניסה למטבח. אם בדקתם את סידור הישיבה, והוא כזה, עיש לפעול לשנותו מיד, ולהבטיח לאורחים שמוגדרים אצלכם כאח"מים – למקומות מועדפים.

אמיליה אירועים – כל מה שתצטרכו לדעת על גיבוש אירוע

אמיליה אירועים הנה חברת הפקות אשר מחזיקה באולם רחב יריעה המכיל גם מבנה סגור וגם גן אירועים פתוח למאות אנשים כל אחד מהם. גן אירועים בראשון לציון מטעם אמיליה אירועים מכיל 1,000 מקומות ואילו אולם אירועים בראשון לציון יכול לאכלס עד 500 איש.

 

 

סגור לתגובות על כל השאלות שישאל אתכם מנהל האירוע בפגישה הראשונה

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן