אז כמה זמן לוקח לחמם את המים בדוד

4 באפריל 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דודי שמש

האנשים שבוחרים בהתקנה של דוד חשמל הם אנשים שמוותרים על התקנה של דוד השמש. לכל דוד יש את היתרונות שלו, ואת הבחירה בסוג הדוד המתאים לכם ביותר כדאי לבסס לאחר התייעצות עם מתקין הדוד שלכם. היתרון המשמעותי ביותר של דוד החשמל הוא כמובן המהירות שבה המים מתחממים, מה שמאפשר לכם ליהנות מזמינות גבוהה ומהירה יותר. רגע לפני שמגיע אליכם מתקין דוד חשמל לדאוג להתקנה איכותית ובטוחה, כדאי לענות על השאלה שמעסיקה רבים: כמה זמן לוקח לחמם את המים בדוד?

 

כמה זמן לוקח לחמם את המים בדוד שלכם?

השאלה הזו מעסיקה רבים ולא במקרה. המטרה של הדוד היא כמובן לאפשר לכם ליהנות מזמינות של מים חמים, כך שבעת שתדעו כמה זמן לוקח למים להתחמם, תוכלו להערך טוב יותר ולהדליק את הדוד בהתאם. כל עוד המים הקרים שנכנסים אל הדוד מגיעים בטמפרטורה של כ-15 מעלות צליוס, אלו זמני החימום שידרשו לכם: אם יש לכם דוד קטן יחסית בנפח של כ-120 ליטר, הזמן הנדרש לחימום המים הוא 3 שעות. דוד גדול יותר בנפח של כ-150 ליטר זקוק לשלוש וחצי שעות ואילו דוד בנפח של 200 ליטר יהיה זקוק ל-4 שעות חימום.

 

לא צריכים להדליק ולכבות את הדוד בכל יום

מתקין דוד חשמל לא ימסור לכם רק מידע חיוני כמו שעות הדלקת הדוד הנדרשות, אלא בעיקר יסביר לכם איך לייעל את השימוש שלכם בדוד. אם כן, דעו כי בעת שיש לכם דוד חשמל מומלץ מאד להתקין את הטיימר. כידוע, אלו הנהנים מדוד השמש לא צריכים להתעסק בהדלקת וכיבוי הדוד בימים בהם ישנה שמש, אך אלו עם דוד החשמל דווקא כן.

 

מאחר ואתם מכירים את דפוס השימוש שלכם והוא נשאר לרוב קבוע, תוכלו להתקין טיימר שיהיה זה שידליק ויכבה עבורכם את הדוד. מתקין דוד חשמל יוכל להתקין עבורכם את הטיימר שמבטיח לא רק איכות חיים יוצאת מן הכלל, אלא גם חיסכון באנרגיה שכן באופן זה לא תשכחו את הדוד דולק.

 

סגור לתגובות על אז כמה זמן לוקח לחמם את המים בדוד

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן