הסימנים שיעידו כי הגיע הזמן להחליף את המצבר

3 באפריל 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב

אתם לא צריכים להיות חשמלאים או מוסכניקים מדופלמים בכדי להבין כי הגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם. בעוד תוכלו לדחות את החלפתו של הרדיו-דיסק או לטפל בחלון האחורי שלא נפתח כשיהיה לכם זמן פנוי, הרי שבכל מה שקשור למצבר ברכב אינם יכולים לדחות את הטיפול בו. הסיבה לכך פשוטה: מצבר לרכב שאינו תקין לא יאפשר לכם להניע את הרכב ולהגיע אל נקודת היעד שלכם. אילו סימנים יעידו לכם כי הגיע הזמן להחליפו?

 

מה התאריך המסומן על המצבר?

לא רבים אלו שיודעים, אך ממש כמו שאתם רוכשים מוצר חלבי שעליו תאריך מומלץ לשימוש, כך גם עם המצבר שלכם: על כל מצבר ישנו תאריך המבשר לכם כי הגיע הזמן להחליף אותו. המצברים המובילים של המותגים הגדולים יכולים לשרת אתכם לעד כ-3 שנים, בעוד ישנם אלו המתאימים גם לשימוש של כארבע שנים. המדבקה על המצבר מבשרת כי הגיע הזמן להחליף את המצבר? אל תתעלמו והחליפו אותו בתאריך המומלץ.

 

קשיים בהתנעת הרכב? לא מתעלמים

התנעת הרכב אמורה להיות החלק הפשוט, הקל והקצר ביותר. כבר כמה בקרים שאתם עולים על הרכב שלכם ומבינים כי התנעתו הינה קטועה ולא מתבצעת כשורה? סביר כי ישנה בעיה שצריך לטפל בה. מצברים שכעת מתניעים בקושי רב עתידים לא להתניע כלל בעתיד. על כן, אל תדחו את בדיקת המצברים ואת החלפתם במקרה הצורך. אם יש משהו שלא תוכלו להתפשר עליו הוא על מצברים לרכב

שיעמדו בתקני הבטיחות וישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר.

 

נסיעה קטועה, רעשים לא מזוהים מכיוון המצבר

לעתים תצליחו להניע את הרכב באמצעות המצבר, אך תוך כדי נסיעה אתם תרגישו כי הנסיעה קטועה, ובמקרים אחרים אף הרכב יכבה במהלך הנסיעה. המון פעמים מדובר על כשלים המגיעים מכיוון המצבר כך שמוטלת עליכם האחריות לבדוק את מקור הבעיה במיידי. כמו כן, אם את שומעים רעשים לא מוכרים מכיוון המצבר לאורך הנסיעה, חשוב לתרגם אותם כסימפטומים אקוטים המעידים על בעיה שחשוב לבדוק אותה.

 

סגור לתגובות על הסימנים שיעידו כי הגיע הזמן להחליף את המצבר

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן