לקראת אירוע הקיץ: כך תבחרי שמלת כלה

29 במרץ 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אופנה

כלה רוצה להגשים בסך הכל 2 חלומות: להתחתן בקיץ וללבוש את השמלה שהיא תמיד חלמה עליה! עונת אירועי הקיץ כבר נמצאת ממש בפתח, ואם גם אתן עומדת להתחתן בעונה החמה, לפניכן המדריך המלא לבחירת שמלת הכלה! שמלות כלה 2018 כבר מקשטות את בוטיקי המעצבות, כך שכל שנותר לכן הוא לבסס בחירה מוצלחת שהולמת אתכן:

 

אפייני את הקווים לדמות שמלת החלומות שלך

מרבית הבנות יודעות בבירור מה הן מחפשות: שמלה המבוססת על מחוך, שמלה ארוכה ודקה או שמלה מתחרה. שמלות כלה 2018 מציעות לכן דגמים שונים ומגוונים – בגזרות שונות ותקציבים שונים. חשוב מאד שלפני שאת מגיעה אל בוטיק השמלות של המעצבת שלך, גם את תאפייני בקווים כלליים את שמלת החלומות שלך. ככל שתוכלי לתאר יותר את השמלה בפני המעצבת, כך יהיה ניתן להתאים לך דגמים מתאימים יותר.

 

כמה שיותר קליל, כמה שפחות שכבות

גם אם את מתחתנת בחתונת צהריים וגם אם בחתונת ערב, הטיפ החשוב ביותר הוא לזכור שמדובר על עונת הקיץ. בישראל, הקיץ מלווה בעומסי חום ולחות כבדה, כך שחשוב שהשמלה שתלבשי לא רק תהיה מרהיבה, אלא גם נוחה ומתאימה לאתגרי העונה. שמלות כלה 2018 המיועדות לקיץ הן שמלות דקות יותר, בעלות שכבה אחת.

 

האם השמלה מטשטשת או מבליטה חלקים שהיית רוצה להצניע?

כל בחורה יודעת מה מתאים לה, מה מחמיא לה ומה גורם לה להרגיש הכי נוח. דומה הדבר עם שמלת הכלה: חשוב שתלכי כמה שפחות אחר טרנדים, ויותר אחר גזרות מחמיאות. שמלת הכלה שלך היא השמלה שתגשים לך חלומות – השמלה בה תתקדשי בברית הנישואין, כך שחשוב שהיא תאיר אותך באור מחמיא. המעצבת איתה תעבדי תוכל לייעץ לך לגבי הדגמים המחמיאים לך ביותר.

 

מה התקציב לשמלת הכלה שלך?

וחשוב לא פחות: דעי כמה את רוצה להשקיע בשמלה. שמלות כלה 2018 מתומחרות במחירים שונים, כאשר ישנן שמלות למכירה ושמלות להשכרה. כבר בפגישה הראשונה עם המעצבת חשוב שתציגי בפניה תקציב על מנת שהיא תוכל להציג בפניך את הדגמים ההולמים את המסגרת התקציבית שלך.

סגור לתגובות על לקראת אירוע הקיץ: כך תבחרי שמלת כלה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן