מרפאת שיניים בראשון לציון

24 בדצמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואת שיניים

כן, זה יכול לקרות לכל אחד כמעט. זה מתחיל מכאב קטן, בלתי מורגש כמעט, עד שאנחנו מחליטים שכדאי להתעלם ממנו. אך הכאב לא נעלם, אלא רק מתגבר, ואנחנו נאלצים לדחות את כל העיסוקים שלנו נכון לרגע זה, כדי לרוץ לרופא השיניים הקרוב. משום כך, כאשר יש ספק – אין ספק. כשכאבי השיניים רק מתחילים, חשוב למצוא מרפאת שיניים בראשון לציון אשר מספקת שירותים איכותיים.

כשיש בעיה בחניכיים

רופאים העובדים בתוך מרפאת שיניים בראשון לציון מטפלים במגוון רחב של בעיות. אחת הבעיות הנפוצות היא בעיות בחניכיים. קיימות מחלות חניכיים שונות שבם מטפלים הרופאים:

  • מחלת חניכיים מתונה – מחלת חניכיים זו מתבטאת בנסיגה של עצם השן. כתוצאה מכם נוצרים מרווחים בין השיניים.
  • פריודונטיטיס – מחלה הנגרמת כתוצאה מהופעתם של חיידקי הפלאק. חיידקים אלה הורסים את החניכיים ואת האחיזה בשן על ידי הפרשת רעלנים. בסופו של דבר נגרם נזק לחניכיים – נסיגת חניכיים – ואף נשירה של השן או השיניים.
  • פריודונטיטיס אגרסיבית – מחלה חריפה אשר הורסת במהירות את עצם הלסת וגורמת לנשירה של השיניים.
  • מורסה פריודונטלית – מחלה זו מתבטאת בזיהום ברקמת החניכיים. היא מתבטאת בהפרשת מוגלה, תזוזת שיניים ואדמומיות. מחלה זו עלולה להרוס את הרקמות ולגרום לתזוזת השיניים.
  • מחלת חניכיים מתקדמת – המחלה הזו גורמת לתזוזה של השיניים, ואם לא פונים לרופא השיניים במהירות כדי לטפל בה, היא עלולה להוביל לאובדן של שיניים.

מקדימים תרופה למכה

ניתן למנוע את הופעתן של מחלות חניכיים באמצעות פעולות מניעה מראש. משום כך, כבר מגיל צעיר חשוב להרגיל את הילדים לצחצח את השיניים גן בבוקר וגם בערב. כמו כן, חשוב להקפיד על התאמת המברשת הנכונה ולבקר אצל שיננית. נוסף על כך, מדי פעם יש צורך לגשת אל מרפאת שיניים בראשון לציון כדי לבצע בדיקה מקיפה של השיניים. נוסף על כך, מומלץ להימנע מצריכת מאכלים אשר עלולים לגרום לבעיות בשיניים ובחניכיים כמו מאכלים עתירי סוכר, ובמקום זאת לאכול מזונות בריאים יותר אשר מכילים ויטמינים וסיבים. כמו כן, מומלץ להימנע מעישון, מכיוון שהוא פוגע בפעולה התקנית של הלסת.

 

סגור לתגובות על מרפאת שיניים בראשון לציון

מאת:

פרסם באתר כ - 18 מאמרים.

.

דילוג לתוכן