הפקת חתונות בטבע

18 בדצמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

כידוע, טקס החתונה מהווה את הישורת האחרונה של תקופת החברות במתכונתהּ החופשית. החל ממפגשים חברתיים, כלה בנסיעות משותפות לחו"ל ועד למגורים משותפים באותה דירה, שלב החתונה חותם למעשה את תקופת תחילת הזוגיות ומכניס אתכם לעולם של "הגדולים". דווקא משום כך, ועל מנת ליצור אווירה משוחררת ומשחררת בעת זו, בוחרים זוגות רבים ללכת על מתווה הפקת חתונות בטבע. אל תטעו, זהו לא דף המלצות לחגיגת חתונה בשטח ציבורי כמו גן לאומי או חוף הים. זהו מתחם גדול בטבע אשר משמש כמקום אירועים. המקום מגודר ומבוקר, ועל כן משמש רק אתכם ואת האורחים והאורחות שלכם. אולם מי שכבר נכנס פנימה נהנה ממרחבים טבעיים משחררים ממש כמו בשטח פתוח לחלוטין.

הכנה ראשונית של האירוע

החלק היפה באירוע הוא שצוות ההפקה חשב על הכל בשבילכם. ישנם כל מיני מתווי חתונה שניתן לבחור ליישם. הם שונים זה מזה בתזמון שלבי החתונה, ובאטרקציות שיהיו בה. תיתכן, למשל, חתונה בעלת סדר מאורעות ידוע כמו קבלת פנים, מנה עיקרית והרקדה, ותיתכן חתונה עם עוד אטרקציות. תיתכן חתונה הפוכה, בה השלבים מבוצעים הפוך מהמצב הנורמלי מבחינת התזמון, או חתונה מסורתית אשר תהיה מוכרת לרובכם. כאשר תבחרו במתווה, בצוות ההפקות ידעו בדיוק אלו אפשרויות להציע כך שהאירוע "ינגן" וישאיר חותם מעולה על כל אורח ואורחת, וכמובן עליכם.

שילוב האטרקציות ומאורעות-הפנים באירוע

השילוב נעשה על פי תכנית המתווה אשר נבחרה על ידכם. סל האטרקציות הבסיסי הוא שירות מתקליטן ומחברת הקייטרינג, אולם בהשקעה לא מאד יקרה ניתן לשלב קיר הוליוודי, מגנטים לאירועים, ואפילו מעגל מתופפים חי. ניתן לעבות את התאורה באירוע ולעשות ממנה תאורת-הרקדה כמו במועדונים המפורסמים שבערים הגדולות ברחבי העולם. אל תשכחו שכל זה קורה תחת כיפת השמים, כשהאירוע מתחולל במתחם טרוסא גן אירועים.

ליטוש סופי של האירוע

בשלב זה ניתן להשתמש בכל מיני אטרקציות לחידוד רמת האירוח באירוע: להוסיף תאורה, להוסיף מכונות עשן שיקחו חלק בהרקדות, ועוד. בדרך כלל, כאשר מדובר על חתונה אינטימית וקטנה שלב זה אינו נחוץ, אולם בחתונה גדולה תהיה לזה משמעות. תוספת תקציב לא יקרה יכולה להקנות לכם מתנות לחלוקה לאורחים הרוקדים, מסכות ללבוש בזמן ההרקדה, ועוד.

 

סגור לתגובות על הפקת חתונות בטבע

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן