רמקולים איכותיים משנים את חוויית הסאונד

30 בנובמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות ובידור

לקראת רכישת מערכת קולנוע ביתית חדשה שמטרתה העיקרית היא להעניק לנו חוויית צפייה ושמיעה איכותית ומרגשת, ישנם כל מיני מאפיינים שחשוב לקחת בחשבון על מנת לעשות בחירה נכונה ומתאימה לחלל הספציפי בו תותקן המערכת. מערכת קולנוע ביתית היא אסופה של מכשירים שעל ידי חיבורם ביחד נוצרת חוויה חדשה. אחד המאפיינים המשפיעים ביותר על מערכת הקולנוע הם כמובן הרמקולים מהם יוצא הסאונד של המוזיקה של התוכן בו אתם צופים או של התוכן אליו אתם מאזינים. ישנם המון סוגים שונים של רמקולים בענף האודיו-ווידאו העובדים באופנים שונים ויכולים להתאים לסוגי סאונד שונים המועדפים על אנשים. ישנם רמקולים שמתאימים באופן מדויק את החלל בו ינגנו את הסאונד והם בעלי מאפיינים המתחשבים בקריטריונים השונים של החללים על כל סוגיהם. בשורות הבאות אפרט על גורמים חשובים שכדאי לבחון ולקחת בחשבון טרם רוכשים את הרמקולים החדשים.

מאפיינים חשובים

אחד הדברים הראשונים שניקח בחשבון טרם נרכוש רמקולים הוא היכן נרצה למקם אותם בהתחשב בחלל הנתון. רמקולים קטנים ורמקולים גדולים העומדים בפני עצמם מייצרים חוויית סאונד שונה לכן צריך להבין מאנשי המקצוע בחברה מהן היכולות השונות של כל רמקול. חשוב להבין שמערכת רמקולים שנועדה עבור מערכת קולנוע ביתית מוכרחה להיות מורכבת ממערכת של לפחות חמישה רמקולים.הרמקול המרכזי הוא זה שאחראי על הפקת הסאונד של הדיבור והמוזיקה שאנחנו שומעים. אם כל הרמקולים אינם גדולים, גם הרמקול המרכזי אינו צריך להיות גדול במיוחד. אם נרכוש רמקולים גדולים בעלי עצמה רבה, הרמקול המרכזי חייב להיות תואם במדויק על מנת שכל החמישה יוכלו להסתנכרן יחדיו ולהפיק צלילים איכותיים. הרמקולים הצדדיים של המערכת והרמקול הקדמי, הם אלו שאחראים על הסאונד של האפקטים אותם אנו שומעים במהלך צפייה בסרט קולנוע וכמובן שגם הם צריכים להיבחר בהתאמה במאפייני הגודל והאיכות. ישנם רמקולים שנקראים בשם סראונד כלומר, רמקולים היקפיים שבדרך כלל יהיו מותקנים מאחורי פינת הצפייה והם מעניקים תחושה של סאונד היקפי הדומה מאוד לחוויה אותה אנו חשים בבתי הקולנוע השונים. ישנם המון סוגים שונים של רמקולים המייצרים חוויית סראונד וגם אותם יש להתאים לשאר הרמקולים שמרכיבים את המערכת. למערכת הרמקולים ניתן להוסיף מכשיר הנקרא סאב-וופר, מכשיר שתפקידו המרכזי הוא להעצים את תחושת הבס של מערכת השמע כולה ולבצע גם כאן את ההתאמה הנכונה.

היכן רוכשים רמקולים איכותיים

על מנת לעשות את הבחירה וההתאמה הנכונה של מערכת הרמקולים בפני עצמה ובהתאמה אל שאר המכשירים המרכיבים את מערכת הקולנוע הביתית, תמיד מומלץ לפנות אל חברה שתחום המומחיות שלה הוא ענף האודיו-ווידאו. חברה מקצועית מעסיקה אנשי צוות שהמקצוע שלהם הוא להבין איך יוצרים חוויית צפייה וסאונד התואמת לכל חלל וחלל וכמובן עם אלו מכשירים אפשר לייצר את החוויה העצמתית והאיכותית ביותר. חוויה טובה ניתן לייצר על ידי המון סוגים של מכשירים ורמקולים שונים ואנשי המקצוע הם אלו שיעזרו לכם להשיג אותה.

סגור לתגובות על רמקולים איכותיים משנים את חוויית הסאונד

מאת:

בלוגרית

פרסם באתר כ - 5 מאמרים.

.

דילוג לתוכן