עיצוב דלתות פנים לחדרי ילדים

31 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

בעיצוב חדרי ילדים עליכם לקחת בחשבון את מבנה החדר, ועיצובו הגוני. בחדר ילדים הגוון השולט הוא בדרך כלל הגוון הלבן-וורוד, או לבן עם צבע בהיר אחר כמו למשל תכלת. ככה זה כשמעוניינים לייצר בחדר אווירה צעירה ומשחררת הגורמת לילד שלכם לשמוח ולקרון, ולא להיחשף לצבעים קודרים כבר כשהוא קטן. בשל כך, יש לבחור דלת המדמה את העיצוב הזה, אשר משתלבת היטב מבחינה עיצובית עם תכולת החדר המקורית.

צורת משקוף הדלת

צורת משקוף הדלת תלויה במבנה הבית. במבנה בית כפרי על טהרת הצורות העגולות, בחרו במשקוף דלת קורתי ומעוגל, בעוד שאם הבית אורבני או בורגני על טהרת הצורות המלבניות יש לבחור במשקוף שהוא קרש בצורת מלבן, או להגדיל לעשות ולבחור משקוף מדורג עם 2 מלבנים אחד על השני.

צבע הדלת והמשקוף

הצבע חייב להתבסס על תכולת החדר. על פי רוב דלתות שמנת יימצאו מתאימות לחדרי ילדים משום שמדובר בדלתות שהן גם בהירות וגם לא משדרות עיצוב משרדי כמו הדלתות הלבנות לחלוטין. ניתן גם לבחור אגוז מולבן – כגוון בדלת אם היסודות של עיצוב אותו חדר ילדים הם חומים בהירים.

פרזול הדלת

היצמדו לדלת בה הצירית נסתרים ועל כן לא ניתן להיפצע מהם. היצמדו לדלת בה הפרזול הוא רך, לא חד ובטוח להחזקה על ידי הילדים. נושא הבטיחות בפרזול מאד חשוב לילדים, ואנו נלווה אתכם כאשר תצטרכו לייעד את הדלת לשמש לחדר ילדים על מנת למנוע פציעות וטרגדיות קשות של הילדים שלכם בהשתמשם בדלת.

מעוניינים לדעת עוד? Tehni פנו אלינו למידע נוסף על דלתות לחדרי ילדים!

 

סגור לתגובות על עיצוב דלתות פנים לחדרי ילדים

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן