קייטרינג כשר לאירועים קטנים

31 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

אם יש לכם אירוע קטן בדרך, ואתם עומדים לבשל בו לבד את מזונכם, דעו כי במחיר מוזל תוכלו לעסוק בדברים שחשובים לכם, ולהשאיר את הקייטרינג לאחת מהחברות המבוקשות במשק. אנו בחברת כדיתה מהוים קייטרינג כשר לאירועים קטנים. בדיוק מהטעמים שלא יכולתם להירשם לאולם או לגן אירועים, וחגגתם בשטח, בבית הלקוח ובמקומות אחרים – אנחנו משלימים את החגיגה וגורמים לה להגיע לרמת הביצוע באולם היוקרה. יש לנו אנשי צוות. שפים, ומנהלים מנוסים אשר יהפכו את האירוע שלכם ונוצץ, שמח וססגוני ביותר.

קייטרינג בהתאמה אישית לכל דורש

אנו נעשה את המיטב על מנת להתאים לכם קייטרינג כשר לאירועים קטנים מכל הסוגים. אנו נספק עבורכם מנות מקוריות מתוצרתנו ומנות ידועות ומפורסמות שידועות גם במקומות אחרים. אנו נספק עבורכם שירות באמצעות צוות מלצרים או דרך הגשה עצמית. אנו נספק עבורכם מנות טעימות וערבות לחייך בשלושת שלבי האירוע: המתאבנים, המנה העיקרית והקינוחים. אנו נסתובב עם מגשי כיבוד במהלך האירוע על מנת שהאורחים יוכלו ליהנות ממזון איכותי למשך כל הסילבוס שלו.

קייטרינג בוטיק הגורם לכם לחוש מחדש את טעמו האיכותי של מזון משובח

אנו מעסיקים אצלנו שפים מקצועיים, טבחים מוכשרים ואנשים העוסקים ברעיונאות ובחדשנות בכל עת. העבודה שלנו מתבססת על רעיונותיהם של הרעיונאים, ומשם זה  חלחל לשפים ולטבחים שעמלים על יצירות מזון ברמת בוטיק. אנו משווקים את המזון שלנו לכל בית ולכל אירוע, וגורמים לבעלי השמחה ליהנות ממזון איכותי, נדיר ומשובח שנעשתה מחשבה רבה לפני הכנתו, וגם במהלך הכנתו נעשו בו שינויים ואליטרציות שגרמו לו למעוף הזה שלקוחות רבים מדברים עליו כשהם טועמים אותו.

מצוידים באישורים הנדרשים לממכר מזון, קייטרינג כדיתה משמחים אתכם בכל האירועים

אנו בקייטרינג כדיתה בעלי רישיון למכירת מזון ממשרד הבריאות, ותעודות כשרות בתוקף. אנו משרתים כל לקוח שלא מעוניין להסתפק בפחות מקייטרינג כשר ועדיין ליהנות ממזון טעים ומשובח. אנו עושים זאת עבור כל לקוח ולקוחה, ודואגים שהם ייהנו וירצו להזמין אותנו פעמים נוספות. שירתנו לקוחות בבתיהם, בשטחים פתוחים ואפילו במקומות שהם שכרו לצורך כינון אירועים.

פנו אלינו ל:  www.evento-ta.com

והשביחו את האירוע שלכם: הפכו אותו לנוצץ, ססגוני וכמובן – טעים ביותר!

סגור לתגובות על קייטרינג כשר לאירועים קטנים

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן