זכיתם בתואר השושבינים לאירוע? זה מה שמחכה לכם!

28 באוגוסט 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תכשיטים ויהלומים

 

להיות החברים הטובים ביותר של החתן והכלה זה תואר מחייב. מעבר ליוקרה ולסטטוס הנחשב, הרי שעליכם לקחת חלק פעיל בכל הפקת האירוע. תחילה, החברים הטובים ביותר של החתן סייעו לו לבחור טבעת אירוסין אחת מתוך המבחר של טבעות אירוסין מעוצבות ושל טבעות אירוסין מיוחדות. בהמשך, אחרי שהצעת הנישואין הוכתרה כהצלחה היו אלו החברות הטובות של הכלות שלקחו חלק פעיל בחיפוש שמלת הכלה. כעת, רגע לפני האירוע הגדול, כחברים הכי טובים של החתן והכלה יש לכם תפקידים חשובים מאד וכדאי שתכירו אותם.

 

יושבי ראש מסיבת הרווקים:

 

את אירוע החתונה מפיקים החתן והכלה בעצמם בליווי צוות ההפקה של מתחם האירועים, אך בכל הקשור למסיבת הרווקים והרווקות – זה לגמרי עליכם. עליכם להכין את רשימת המוזמנים, לגבות כסף, לתכנן את לו"ז האירוע ובעיקר לשמור בסוד על כל המסיבה. זיכרו כי מסיבת הרווקים והרווקות, ממש כמו אירוע החתונה, היא מסיבה שנערכת רק פעם אחת בחיים וזו ההזדמנות היחידה שלכם לרגש ולהפתיע.

 

מציאת נהג תורן: המשימה היא שלכם:

 

אז כן, אירוע החתונה הוא אירוע שבמרכזו ניצב בר המשקאות. לשמח חתן וכלה זו מצווה גדולה שכולם רוצים לקיים, אך חשוב לזכור כי אלכוהול ונהיגה לא הולכים ביחד. דאגו מראש לנהג תורן שידאג להסיע את כל החברים ובני המשפחה לביתם. הפירגון הגדול כלפי בני הזוג המתחתנים הוא גדול כך שלא תהיה כל בעיה למצוא כמה אורחים בעלי רכב שישמחו לשמוח באירוע מבלי לשתות ולהחזיר את כל האורחים לביתם בשלום.

 

ע.הפקה:

 

אז מצד אחד באירועי החתונה עובד עם בני הזוג מפיק צמוד שדואג להכל מא' ועד ת', אך אתם, כחברים הטובים ביותר של בני הזוג לוקחים על עצמכם תפקיד חשוב מאד: ע' הפקה. אינכם באמת צריכים להיכנס לנעליו של מפיק האירועים, אך כן לבדוק מדי פעם שהחתן והכלה בסדר, האם הם רוצים לשתות או לאכול, האם האירוע מתנהל כשורה, האם צריכים עזרה בחדר החתן והכלה ועוד. בשביל מה יש חברים טובים?

סגור לתגובות על זכיתם בתואר השושבינים לאירוע? זה מה שמחכה לכם!

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן