טיפים לרכישת פרגולות אלומיניום

17 ביולי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

פרגולה היא התקן הצללה אך אם הוא ברמה טובה – יש בו פיצ'רים נוספים אשר כדאי לכם מאד להכיר לפני שתקבלו החלטה. באמצעותם, ההתנהלות בחצר הרבה יותר קלה לא רק בהשוואה לימים שלפני שהייתה לכם פרגולה מותקנת, אלא גם ביחס לפרגולות אחרות.
מרזב לניקוז המים
ודאו שבפרגולה שלכם ישנו מרזב לניקוז המים. גם אם אלומיניום הוא מתכת אלחלד, וגם אם הוא ישמור על עצמו כחומר גלם בשל כך, הצטברות של מים מאד מסוכנת אם היא מתרחשת על גג הפרגולה משום שהיא עלולה לגרום לנזקי חשמל ותשתיות. לכן, ודאו שיש לכם מרזב בפרגולה אשר שואב את המים וגורם לייבוש גג הפרגולה.
הנעה חשמלית
מומלץ לדאוגגג להנעה חשמלית אשר תסייע לכם לכוון את היריעות והגג בדרך שאתם מעוניינים בה בהתאם לתנאי השמש והצל.
חסכו ברגליים בפרגולה
המחיר בשוק של רגל פרגולה עומד כיום בממוצע על 1,000 ש"ח ובמחצית מהמקומות שמוכרים זאת – למעלה מכך. קניית הפרגולה ללא רגליים בכלל אפשרית וחוסכת הרבה מאד. במקומן ניתן לקבל על חשבון הקנייה סט תומכים עליונים המתחברים לקיר בו מותקנת הפרגוחה ויוצרים משולש ישר זווית כאשר הם היתר, גג הפרגולה הוא ניצב והגג הוא ניצב נוסף.
עקבו אחר אפשרויות העיצוב של הפרגולה
ברוב חנויות ההצללה, צבעים מסוימים ניתנים לשינוי על חשבון הקנייה ואחרים כרוכים בתוספת תשלום. כך ךמשל דגם האלומיניום "פרגוטק" שנמכר אצלנו מגיע בצבע ראל, לבן או קרם סטנדרט. צבע אחר יימכר ב- 15% ממחיר השלדה.
גולן מערכות – המומחים שלך לפתרונות הצללה
אם גם אתם מחפשיפ פתרון הצללה חדש ומקורי, אנו ממליצים על פרגולות פרגוטק. הפרגולה עשויה כולה מאלומיניום וניתנת להתקנה עם רגליים או תומכים עליונים. לכן, אם אין לכם מקום בחצר, ניתן לוותר על העמדת רגליים ולהשתמש בקיר שבין החצר לבין הבית להתקנת התומכים. לפרגולה מנוע 24 וולט עם שנאי. אנו מבצעים גם את התקנת המוצר בבית הלקוח. פרגולה מומלצת לכל מי שמעוניין להשביח את רמת ההצללה בחצר שלו או במרפסת השמש בפנטהאוז.
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו לגולן מערכות בנושא הזמנת פרגולות אלומיניום!

סגור לתגובות על טיפים לרכישת פרגולות אלומיניום

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן