קרן פנסיה ברירת מחדל

4 ביוני 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פרישה ופנסיה

את המונח ברירת מונח כולם מכירים, מה עושים כשאין אפשרות לבחור פנסיה חובה לעצמאים באופן הרגיל? אם אפשרתם לעצמכם קרן השתלמות לעצמאים, כל מה שנשאר זה לדבר על בחירת קרן פנסיה ברירת מחדל ואיך היא יכולה לחסוך עבורכם לא מעט כספים.

כפי שהבנתם, אם אתם בעניין של לעשות את החיים קלים יותר, באמצעות קרן פנסיה ברירת מחדל, התפעול יהפוך פשוט יותר ודמי הניהול יהיו קטנים יותר.

לשלם כמה שפחות דמי ניהול באמצעות בחירה נכונה

אם אתם צריכים קרן פנסיה, הרעיון הראשון שיעלה לכם בראש זה לשלם דמי ניהול נמוכים בעבור מה שאתם חוסכים. יש לא מעט קרנות פנסיה שעלות דמי הניהול בהן היא גבוהה במיוחד- דבר שמונע מהם לבחור באותן קרנות. אם עשיתם סקר שוק בגין בחירת קרן השתלמות לעצמאים או פנסיה חובה לעצמאים, הנה הגדרה נוספת למכרז שיציע לכם דמי ניהול פנסיה הכי נמוכים שאפשר.

מהו הפרמטר החשוב לבחירת פנסיה ברירת מחדל?

  • קרן פנסיה ברירת מחדל תבחר אך ורק בזכות הנחה בדמי הניהול אשר יקבלו החוסכים.
  • הבחירה תתבצע תוך כדי מכרז ברור ושקוף שאת כלליו יקבע האוצר. החוסכים יהיו תחת החלטת המעביד והוא מבחינתו יבחר להם את קרן הפנסיה בהתאם לדמי ניהול הנמוכים.

על פי מה תבחר קרן הפנסיה?

לכל דבר יש הנחייה לגבי בחירה נכונה. כשם שתבחרו קרן פנסיה חובה אפילו קרן השתלמות, אתם מבינים שגם כאן יידרש מכם לדעת לגבי הנחיות בחירה כדלקמן:

  • יש לבדוק את איכות השירות לטווח הארוך.
  • בהסתמך על מדד האוצר יש לבצע השוואת תשואות במסלולי הבחירה ביחס לחמש שנים קדימה.
  • שיעור דמי ניהול המוצעים לכם.

בסיכום דבר, אין צורך לשלם עלויות גבוהות ובטח שלא דמי ניהול גבוהים לחברות הביטוח, לא כשיש לכם אפשרות להסתמך על קרן פנסיה ברירת מחדל. מרגישים שאתם חייבים יותר מהסבר אחד להנעת הדברים על הצד הטוב ביותר? אל תיקחו החלטות לבד, בקרו באתר שלנו ואנו נשמח לספק לכם את כל התשובות שיעזרו לכם לפרוש בבטחה.

סגור לתגובות על קרן פנסיה ברירת מחדל

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן