קידום אתרים איך מתחילים?

4 במאי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קידום אתרים

קידום אתריים בגוגל

בניית אתר אינטרנטי איכותי, מתחיל כאשר אתם מגדירים כל עמוד בנפרד,  ואז מאפיינים וכותבים תכנית לאתר, הכוונה היא אילו דפים יקודמו ובאילו מילים. על פי המהלכים הידועים של קידום אתרים בגוגל, יש משמעות רבה, היות והדפים יהיו באינדקס של גוגל, על פי על פי הגדרתם במנוע החיפוש. השלב הבא, הינו השגת קישורים איכותיים והחלפת קישורים, עם בעלי אתרים שתחומים שונים באתר, עשויים להיות רלוונטיים עבורם ועבורכם.

 

רבים מבעלי העסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם, יפנו לחברה אשר בונה ואפ עוסקת בתחום של קידום אתרים בגוגל יש לציין, כי קיימים כלים שונים , אשר עשויים לדרג את האתר שלכם במקומות הראשונים בענק מנועי החיפוש – גוגל. בכל תחילת יום, מקדמי האתרים, בודקים את מיקומם של האתרים השונים. גוגל סורק ומצלם את תוכנו של כל אתר .יש לציין, כי קיימת חשיבות רבה בבחירת הכותרת של כל תוכן, הופעתן של מילות המפתח, אשר יש לדעת על פי החוקים האחרונים של גוגל את  המספר של החזרה שלהן.

 

כל מי שמחפש עסק או בעל מקצוע, יבצע חיפוש ברשת. יש להקליד את התיאור, למשל: "קוסמטיקאית בתל אביב" . יש הרבה קוסמטיקאיות בתל אביב שכל אחת מהן, מעוניינת להיות בראש רשימת החיפושים בגוגל, בדפים הראשונים. מי שגר בתל אביב ויחפש קוסמטיקאית  ,  הוא יחפש אותן בדפים הראשונים בגוגל. זוהי בעצם המטרה של קידום אתרים בגוגל, כך שככל שנהיה בעמודים הראשונים, כך רוב הסיכויים יגיעו אלינו.

 

הוספת מילות מפתח לטקסט ולתגיות

 

על מנת להשיג אפקטיביות גבוהה, יש להוסיף את מילות המפתח לטקסט ולתגית. פעולה זו הינה קריטית עבור קידום אתרים בגוגל. יש למצוא מילות מפתח ייחודיות שלא תהיינה עליהן מתחרים. פעולה זו,גורמת לאתר לעלות במעלה הדפים הראשונים בגוגל.   לאחר כל השלבים הללו, יש להזין תוכן לקידום וכן, ביצוע הסטות של התוכן לאתרים חיצוניים, כתמורה להפניות. דמיינו לעצמכם שגוגל הינה ספרייה, אתם בוחרים ספר, קוראים אותו ומדרגים אותו בספרייה.

 

אם הקוראים יגיען למדף של הספרים, על פי השם והנושא של הספר,כך לגבי הגולשים שמחפשים תחום מסוים של שירות, מוצר וכן הלאה. זוהי השיטה עם קידום אתרים בגוגל. יש לציין , כי חברות של קידום אתרים הנחשבות למקצועיות, אינן עושות שימוש בקידום אגרסיבי. לגוגל יש חוקים ברורים והוא מפרסם אותם  מדי פעם. שימוש רב מדי במילות המפתח שאינן על פי הצפיפות המקובלת,  תגרום לגוגל לסלק את האתר מהרשת.

עבודה קשה וסיזיפית – קידום אתרים

זו עובדה מוגמרת כי קידום אתרים בגוגל,  מצריכה הרבה שעות עבודה, מעקב אחר האתר, ספירה של גולשים  שנכנסו לאתר, דוחות, הפעלת כלים שונים ועוד. בחירה של מרדם אתרים איכותי, תהיה זו שיש למקדם את היכולת לעבוד בסימביוזה, עם מנוע החיפוש.

 

 

סגור לתגובות על קידום אתרים איך מתחילים?

מאת:

פרסם באתר כ - 5 מאמרים.

.

דילוג לתוכן