השכרת אוהלים לאירועים

23 באפריל 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים

 

בשנים האחרונות, זוגות מעוניינים בעריכת חתונה מיוחדת, אירוע בטבע או בקונספט שונה. אחת מהדרכים היא לערוך אירוע בטבע באמצעות השכרת אוהלים לאירועים. ניתן למצוא גדלים שונים לאוהלים המיועדים לאירוע, על פי כמות המוזמנים. עוד שימוש באוהלים למטרת אירוע, הוא בכנסים עסקיים, מסיבות פרטיות של עובדים ועוד. ההתרחקות מהאולמות הסגורים והרצון לחיבור עם הטבע, גרם לכך כי האוהלים והאירועים שמאורגנים בצורה נכונה, הפכו להיות פופולאריים יותר ולכן, הביקוש לאוהלים וציוד לאירועים  רק עלה.

 

יש להתאים לא רק את הגודל של האוהל, כי אם את צורתו. ניתן למצוא אוהלים עגולים, משולשים או מרובעים. יש לדעת למשל, שאוהלים עגולים, יתאימו לאירועים שמחים שרוקדים בהם. כדאי תמיד להתייעץ תחילה עם מומחה מהחברה שמשכירה לכם אוהלים לאירועים השונים.

 

אוהלים לחינות

 

הדבר היפה ביותר במסורת של  היהודים ממוצא מזרחי הינו החינה. את החינה חוגגים ממש על פי המסורת הצפון אפריקאית של היהודים שחיו שם, ע\"י השכרת אוהלים לאירועים, לרוב האוהל יוצב בחצר ביתה של הכלה והמסיבה והטקס של החינה, ייערכו לאחר המקווה. ישנן חברות המתמחות בסוג זה של אירועים. יש לציין כי אוהלים לאירועים, מזכירים אולם מפואר, כך שהכול תלוי בעיצוב  המקום.. מדובר על תחום שהוא תחרותי במיוחד ולכן, יש לבחור חברה שתתאים לכם מבחינת הציוד, מחיר ההשכרה, הצוות, השירות וכדומה.

 

מי שמשכיר אוהל, יכול למצוא  כי המוסף, ניתן יהיה לשכור ציוד נוסף כמו: הגברה, תאורה ועוד.דבר זה, הופך את העסקה למשתלמת יותר ישנן חברות הפקות, אשר יתכננו עבורכם את האירוע מ א\' -ת\', כך שתוכלו להיות חופשיים לעסוק בעיסוקי היום, יום שלכם. רק מדי פעם. תוכלו להביע דעה, כאשר ישאלו אום אתם מרוצים מהעיצוב, ארגון וכן הלאה.ניתן יהיה לחסוך במחיר של אוהלים להשכרה, משום שחברות ההפקה, מכירות הרב חברות אשר משכירות אוהלים.

 

השכרת אוהלים –לא רק בשמחות {אוהלי אבלים}

 

 

ישנם מקרים שיש למצוא השכרת אוהלים לאירועים שהם לבטח אינם שמחים כמו אוהל אבלים. לרוב, מדובר על אוהל בצורת משולש. מדובר בעצם על \"סוכת אבלים\", אשר צריכה להכיל את האבלים. יש להתחשב גם בעונה שכן, ישנם אוהלים שמתאימים לקיץ, או כאלה שמתאימים לחורף. חשוב כי האוהל, יהיה אטום לחדירת רוחות. מדובר על אחת האופציות הטובות והנוחות ביותר ברגעים הקשים של השבעה או האזכרה. אוהל אבלים להשכרה, ניתן למצוא בחברות המשכירות אוהלים, לכל סוגי האירועים.

סגור לתגובות על השכרת אוהלים לאירועים

מאת:

פרסם באתר כ - 14 מאמרים.

.

דילוג לתוכן